🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26345.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پیاده‌سازی GPS؛ جایی که نظریه‌های نسبیت نقش اساسی را بازی می‌کنند

تکنولوژی GPS که در ابتدا برای کاربردهای نظامی طراحی شده بود، امروزه به یکی از اساسی‌ترین نیازهای ما تبدیل شده است و تقریبا هر روز با آن سروکار داریم. جالب است بدانید بدون در نظر ...

تکنولوژی GPS که در ابتدا برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - کاربردهای نظامی طراحی شده بود، امروزه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - به یکی از اساسی‌ترین نیازهای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - ما تبدیل شده است و تقریبا هر روز با آن سروکار داریم. جالب است بدانید بدون در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - نظر گرفتن نظریه‌های نسبیت در پیاده‌سازی GPS، این سرویس ظرف مدت یک روز دچار اختلال خواهد شد؛ اختلالی که می‌تواند در عرض یک روز، موقعیت شما را تا ۱۰ کیلومتر اشتباه تشخیص دهد.

در این مقاله، به توضیح نحوه‌ی عملکرد GPS و تاثیر نظریه‌ی نسبیت در GPS خواهیم پرداخت؛ به ویژه در بحث خودروهای بدون راننده که دقت GPS بسیار مهم است.

تکنولوژی استفاده شده در GPS به این صورت است که با استفاده از عمل «سه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - جانبه گیری» (Trilateration)، موقعیت یک شی را مشخص - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌کند. در هر لحظه و در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - هر نقطه‌ای روی زمین که باشید، حداقل ۴ ماهواره از مجموع ماهواره‌های ‌‌GPS، در میدان دید دستگاه GPS شما قرار دارند. این ماهواره‌ها در فاصله‌ی حدود ۲۰ هزار کیلومتری از زمین واقع شده‌اند.

عمل سه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - جانبه گیری به این صورت است - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - که با تخمین فاصله‌ی شما از هر ماهواره،‌ موقعیت تخمینی شما کره‌ای به شعاع «فاصله شما تا ماهواره» و به مرکز «ماهواره» است. در واقع، اصطلاحا گفته می‌شود که مکان هندسی شما کره‌ای به شعاع فاصله‌ی شما از ماهواره و به مرکز ماهواره است و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - با تلاقی مکان تخمینی شما از سه ماهواره، موقعیت شما -در واقع محل تلاقی سه کره- به‌دست می‌آید.

برای یک دستگاه GPS معمولی، موقعیت شما با دقت اندازه‌گیری در حدود ۵ تا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - ۱۰ متر اندازه‌گیری می‌شود؛ یعنی ممکن است موقعیت شما را روی نقشه ۱۰ متر آن طرف‌تر نشان دهد. این خطا برای یک عابر پیاده قابل چشم‌پوشی است، اما تصور کنید برای ماشین‌های خودران - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌خواهیم از ‌GPS استفاده کنیم و در این صورت یک خطای ۱۰ متری یعنی تصادف و شاید یک فاجعه! پس در اینجا به دقت بالاتری نیاز داریم.

برای رسیدن به دقت بالاتر، ساعتی که در ماهواره‌ها استفاده می‌شود، باید دارای دقتی در حدود ۲۰ تا ۳۰ نانوثانیه باشد. برای این منظور از ساعت اتمی استفاده شده است. اینجا یک مسئله‌ی اساسی وجود دارد. ساعت ماهواره‌ها باید با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - یک‌دیگر و با ساعت سیستم‌های زمینی GPS یکسان باشد.

من به عنوان یک برنامه‌نویس تجربه‌ی سختی در هم‌زمان کردن ساعت گوشی کاربران با ساعت Server داشته‌ام. چالشی که در مقاله-یادداشت چالش هم‌زمان کردن کاربران در برنامه‌ی کوییزشو به آن اشاره کرده‌ام. در آن‌جا با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - تکنیک‌هایی توانستیم کاربران را با سرور ‌Sync کنیم؛ اما در این‌جا دو مشکل وجود دارد که باعث می‌شود ساعت‌های ماهواره‌ها با ساعت‌های زمینی هماهنگ نباشند. برای این‌که دلیل را بدانیم، باید به نظریه‌های نسبیت رجوع کنیم.

نظریه‌های نسبیت

نظریه‌ی نسبیت عام: بر اساس نظریه‌ی نسبیت عام، هرچه جسمی در فضای گرانشی بیشتری باشد، یا به عبارت دیگر نیروی گرانشی بیشتری به آن وارد شود، زمان برای آن جسم در آن فضا نسبت به جسم دیگری که در جای دیگری و در معرض جاذبه‌ی کمتری قرار دارد، کندتر می‌گذرد. این یعنی زمان برای فردی که روی کره‌ی زمین زندگی می کند، نسبت به ماهواره‌ای که دور زمین در حال حرکت است و در معرض جاذبه‌ی کمتری قرار گرفته، کندتر می‌گذرد.

طبق محاسبات انجام شده، این اثر باعث می‌شود که ساعت موجود در ‌‌ماهواره‌های GPS، روزانه ۴۵ میکروثانیه از ساعات سیستم‌های روی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - زمین جلو بیفتد و در واقع زمان برای ماهواره ها سریعتر بگذرد (۴۵+ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - میکروثانیه).

نظریه‌ی نسبیت خاص: بر اساس نظریه نسبیت خاص، به دلیل اینکه ماهواره‌ها نسبت به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - ناظر روی زمین در حرکت هستند، به خاطر اثر گسترش زمانی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - (Time Dilation)، ساعت‌های آن‌ها نسبت به ساعت سیستم‌های روی زمین، روزانه ۷ میکروثانیه عقب می‌افتد.

در مجموع به واسطه‌ی این دو نظریه، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - روزانه ساعت ماهواره‌ها نسبت به ساعت سیستم‌های روی زمین ۳۸ میکروثانیه جلوتر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - می‌افتد (۳۸ = ۷ - ۴۵).

با توجه به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کردستان استان کردستان - این دو نظریه، در طراحی ساعت ماهواره‌ها تمهیداتی در نظر گرفته شده تا ساعت آن‌ها دقیقا در یک زمان با ساعت سیستم‌های روی زمین عمل کنند.

اگر این دو نظریه در طراحی ماهواره‌ها در نظر گرفته نمی‌شد، ناهمگام بودن زمانی بین ماهواره‌ها و ساعت‌های زمینی باعث می‌شد که ظرف مدت ۲ دقیقه، تخمین موقعیت دچار خطا شده و ظرف مدت یک روز موقعیت شما تا ۱۰ کیلومتر اشتباه نشان داده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دایانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سوال داشتم تعمیرچی سمت شهرک آبیدر کردستان سرویس میده.
پاسخ: بله در شهرک آبیدر شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone