🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  5. سوال: دلیل خاموش نشدن کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29773.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

کارکنان آمازون تجمع اعتراضی برپا کردند؛ خطر اخراج در صورت نماز خواندن

کارکنان مسلمان آمازون مدعی شده اند که در صورت دست کشیدن از کار برای اقامه نماز خطر اخراج آنها را تهدید خواهد کرد. کارکنان انبارهای آمازون شرایط کاری چندان ساده ای ندارند و باید در ...

کارکنان مسلمان آمازون مدعی شده اند که در صورت دست کشیدن از کار برای اقامه نماز خطر اخراج آنها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - را تهدید خواهد کرد.

کارکنان انبارهای آمازون شرایط کاری چندان ساده ای ندارند و باید در هر ساعت ۲۴۰ تا ۴۰۰ جعبه را بسته بندی کنند که به معنی ۴ تا ۶ بسته در هر دقیقه است. این فشار کاری باعث شده آنها زمان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - کافی برای نماز خواندن نداشته باشند. تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان

کارکنان این کمپانی برای تغییر این روند به تجمع - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - و اعتراض دست زده اند اما آمازون با رد ادعای این افراد تاکید کرده که آنها تا ۲۰ دقیقه اجازه ترک کار برای اقامه نماز را دارند اما اگر این مدت بیش از ۲۰ دقیقه طول بکشد مبلغی از دستمزد آنها کسر خواهد شد.

بر اساس بیانیه این شرکت حتی اگر عبادت کاربر بیش از ۲۰ طول بکشد شرایط به گونه ای تعدیل می شود که ریسک اخراج وجود نداشته باشد.

این اعتراض توسط Awood Center سازماندهی شده و اغلب مهاجران در آن شرکت داشتند چرا که بخش عمده‌ای از ۳ هزار کارگر انبار آمازون در مینیاپولیس - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - مهاجرانی از کشورهای شرق آفریقا هستند.

معترضان که اغلب سومالیایی هستند بیرون انباری در «مینیاپولیس» تجمع کرده و با در - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - دست گرفتن پلاکاردهایی خواستار تعدیل شرایط کاری خود بودند. به گفته معترضان بدن آنها به خاطر استرس ناشی از انتظارت آمازون فرسوده شده است. تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان

«خضرا ابراهیم»، کارمند ۲۸ ساله این شرکت با - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - تاکید بر اینکه کارکنان در صورت کارایی کمتر از حد جریمه می شوند می گوید:

در صورت اقامه نماز کارایی ما کمتر شده و در معرض اخراج قرار می گیرم. هر وقت برای نماز دست از کار می کشم این ترس به سراغم می آید - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر بویین زهرا استان زنجان - که امشب دیگر اخراج خواهم شد.

پیش از این تظاهرات دیگری نیز در اعتراض به شرایط کاری آمازون برپا شده بود اما این شرکت از همه دعوت کرده تا از نزدیک از انبارها و دفاترش دیدن کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone