🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38537.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی می 7 احتمالاً از بریدگی نمایشگر و تکنولوژی تشخیص چهره بهره می‌برد

اخیراً فایل‌هایی از محیط سیستم عامل شیائومی می 7 به دست آمده که از وجود بریدگی در نمایشگر آن خبر می‌دهد. این فایل‌ها در واقع مشخصات جدیدی از این محصول را مشخص کرده‌اند که وجود ...

اخیراً فایل‌هایی از محیط سیستم عامل شیائومی می 7 به دست آمده که از وجود بریدگی در نمایشگر آن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خبر می‌دهد. این فایل‌ها در واقع مشخصات جدیدی از این محصول را مشخص کرده‌اند که وجود بریدگی نمایشگر تنها یکی از آنهاست.

فایل‌های یاد شده نشان ‌می‌دهند که تلفن هوشمند می 7 از یک دوربین مادون قرمز نیز بهره می‌برد. نشانه‌هایی از این ویژگی در اپلیکشین Keyguard رابط کاربری MIUI - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وجود داشته چرا که اپ مذکور وظیفه‌ی قفل‌ کردن صفحه نمایش و عملکرد آن بر اساس این دوربین را بر عهده دارد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

این مشخصه یکی از ویژگی‌های مهمی است که در آیفون 10 اپل نیز وجود داشت و قسمتی اساسی از Face ID بر بستر آن اجرا می‌شد. بدین ترتیب احتمال دارد که می 7 به مانند گرانترین آیفون، از یک سیستم تشخیص چهره‌ی پیشرفته استفاده کند. از طرف دیگر وجود بریدگی نمایشگر بیش از هر چیز، امکان تعبیه‌ی سنسور‌های مخصوص برای ویژگی جدید مشابه Face ID را به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شدت بالا می‌برد.

طبق گزارشات قبلی، شیائومی می 7 قرار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است مثل سایر پرچمداران امسال، به اسنپدراگون 845 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کوالکام مجهز باشد و از نمایشگری 5.6 اینچی با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن Full HD (یا 2160x1080 پیکسل) بهره می برد. این گجت به احتمال قوی از 8 گیگابایت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حافظه رم بهره می برد، اما بعید به نظر می رسد که این رقم مربوط به مدل پایه دستگاه باشد و احتمالاً به گران قیمت ترین مدل تعلق دارد. در پشت دستگاه، دو دوربین 16 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - قرار گرفته که گرچه اطلاعات خاصی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - درباره آنها در دسترس نیست، اما احتمالاً قادر به ثبت تصاویر پرتره با افکت بوکه خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

تصویر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - افشایی از محیط سیستم عامل دستگاه، بهره گیری از رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - MIUI 8.1.3.0 را نمایان می کند، اما می توان حدس زد که مدل نهایی می 7 به همراه MIUI 9 عرضه خواهد شد. علاوه بر این ها باید افزود که به گفته منابع نزدیک به شیائومی، تازه ترین پرچمدار این کمپانی در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی نمی گردد و برای رونمایی از دستگاه، باید تا ماه مارس یا آوریل منتظر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - باقی ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone