🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34619.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بزوس صندوقی خیریه با ارزش ۲ میلیارد دلار راه اندازی می کند

جف بزوس، مالک اصلی شرکت آمازون که حالا ثروتمند ترین فرد دنیاست، در تلاش است تا با سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری در اقدامی خیراخواهانه شرکت کند. او و همسرش مک کنزی با استفاده از صندوق ...

جف بزوس، مالک اصلی شرکت آمازون که حالا ثروتمند ترین فرد دنیاست، در تلاش است تا با سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری در اقدامی خیراخواهانه شرکت کند. او و همسرش مک کنزی با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده از صندوق - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - Day One تلاش می کنند تا شبکه‌ای از مدرسه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - هایی جدید، غیر انتفاعی و درجه‌ اول در مناطق محروم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - بسازند و همچنین به مراکز غیر انتفاعی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - به خانواده‌ های بی خانمان کمک می کنند یاری برسانند.

سال گذشته جف بزوس در توییتر از فالوئر های خود پرسیده بود که بهترین راه برای شرکت در امری خیرخواهانه چیست و چند ماه پیش بود که او تصمیم گرفت تمرکز خود را روی دو حوزه قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان

صندوق Day One Families به سازمان ها و گروه هایی که به تامین غذا و سرپناه برای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - خانواده های نیازمند می پردازند یاری می رساند. در حالی که Day One Academies تلاش می کند تا مجموعه‌ای از مدارسی با کیفیت و رایگان در مناطق - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - محروم بسازد. جف بزوس در تلاش است تا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - سازمانی ایجاد کند که به طور مستقیم به یاری این مدارس بپردازد.

مالک آمازون که از او - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - بابت حقوق پایین کارکنان آمازون انتقاد هایی می شود، با توجه به سرمایه‌ی ۱۶۰ میلیارد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - دلاری‌اش - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - کمتر در امور خیرخواهانه شرکت داشته. هرچند این خانواده در بهمن ماه سال گذشته - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - ۳۳ میلیون دلار به TheDream.US کمک نقدی کردند. این کمک باعث - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کاشان استان اصفهان - می شود که هزاران فرد تحت پوشش این سازمان بدون نگرانی از هزینه ها به ادامه‌ی تحصیل در کالج بپردازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone