🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34605.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های موبایلی که تا پایان سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شوند

چند وقتی است که توسعه‌دهندگان پیش از انتشار جهانی بازی هایشان، نسخه‌ای از آن را در بعضی منطقه‌ها عرضه می‌کنند. این سیاست که «عرضه محدود» یا اصطلاحا Soft Launch نامیده می‌شود، این امکان را برای ...

چند وقتی است که توسعه‌دهندگان پیش از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - انتشار جهانی بازی هایشان، نسخه‌ای از آن را در بعضی منطقه‌ها عرضه می‌کنند. این سیاست که «عرضه محدود» یا اصطلاحا Soft Launch نامیده می‌شود، این امکان را برای سازندگان فراهم می‌کند تا به کمک بازخوردهای بازیکن‌ها نسخه نهایی را بهبود ببخشند و مشکلات را برطرف سازند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین و برزیل

با وجود اینکه خود پابجی موبایل عملکرد مناسبی روی گوشی‌های ضعیف‌تر دارد ولی تنسنت برای اینکه سهم بیشتری از بازار بتل رویال - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را به دست بیاورد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ماه گذشته PUBG Mobile Lite را معرفی کرد؛ نسخه سبک‌تر پابجی که مناسب دستگاه‌های ضعیف‌ و اقتصادی است. پیش نیاز این نسخه اندروید 4 بوده، حجم از 1.5 گیگابایت به 250 مگابایت رسیده و به خاطر این تغییرات هم بازی دو تفاوت مهم نسبت به نسخه اصلی دارد: تعداد بازیکن‌های هر مسابقه 40 نفر شده و مساحت محیط حالا 2*2 کیلومتر مربع - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

PUBG MOBILE LITE

سازنده: Tencent قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 250 مگابایت زبان:

Brawl Stars

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: کانادا، ایرلند، فنلاند، سوئد، دانمارک، نروژ، مالزی، ماکائو، سنگاپور و هنگ کنگ

برول استارز (Brawl Stars) با وجود مسیر پر پیچ و خمی که در پروسه ساختش سپری کرد اما بالاخره - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - توانست به درجه‌ای برسد تا آن را موفقیتی دیگر برای سازندگان کلش رویال و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کلش آو کلنز به حساب بیاوریم. بازی ترکیبی از چند مینی گیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مختلف است که هر چند در تمامی آن‌ها با یک مکانیزم گیم پلی مشترک طرف هستیم ولی همگی دارای قوانین خاص خود برای پیروزی و بعضا ویژگی‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

Brawl Stars

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 142.4 / 78.61 مگابایت زبان:

Assassin's Creed: Rebellion

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین، نیوزلند، نروژ، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سوئد و دانمارک

اگر وست ورلد یا فال‌اوت شلتر را تجربه کرده باشید، Assassin's Creed Rebellion خیلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هم برای‌تان ناآشنا نخواهد بود. همانند آن دو بازی در اینجا نیز پایگاهی با بخش‌های مختلف به بازیکن داده می‌شود که هر کدام دارای وظایف خاص خود هستند. بنابراین باید با انجام کارهایی پایگاه را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بهبود بخشیده و اساسین‌های قوی‌تری را به استخدام در بیاورید. بازی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هر چند آن المان‌های اکشن همیشگی سری را ندارد ولی برای کسانی که به دنبال یک تجربه متفاوت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با محوریت اساسین‌ها هستند، مطمئنا جذاب خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان

Assassin's Creed - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Rebellion

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 491.5 / 381 مگابایت زبان:

World of Demons

World of Demons

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سنگاپور و مالزی

اگر بین تمام بازی‌های لیست می‌خواهید یکی را به عنوان مورد انتظارترین انتخاب کنید و هنوز چیزی برنداشته‌اید، بگذارید راهنمایی‌تان کنم: World of Demons. بازی کاربر را در جهانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مملو از هیولاها رها کرده و در نقش یکی از سه شخصیت اصلی داستان، باید با آن‌ها بجنگید. خبری هم از کنترل پیچیده‌ نیست: به کمک قسمت چپ صفحه لمسی حرکت می‌کنید، با کلیک روی موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ضربه می‌زنید و اگر انگشت تان را بکشید، شخصیت اصلی جاخالی می‌دهد. بد نیست بدانید ساخت بازی را سازنده بایونتا به عهده دارد.

World of Demons

World of Demons

سازنده: DeNA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 911 مگابایت زبان:

Sky: Light Awaits

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فیلیپین، نیوزلند، سوئد و سنگاپور

برخلاف شب گذشته، اپل در رویداد دو سال گذشته آیفون دو بازی خیلی مهم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را معرفی کرد؛ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 2016 آن‌ها با ماریو ران توجهات را به خود جلب کردند و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - 2017 نیز شاهد رونمایی از Sky: Light Away بودیم. Sky داستان یافتن یک پادشاهی گمشده در بالای ابرها را روایت می‌کند و در یک ماجراجویی باید با حل معماهای گوناگون از رازها جهان بازی پرده بردارید. البته تفاوت Sky با دیگر عناوین ماجراجویی به ذات اجتماعی بودنش بر‌می‌گردد. در این راه تنها نیستید و باید با بقیه بازیکن‌ها همراه شوید.

Sky: Light Awaits

Sky: Light Awaits

سازنده: thatgamecompany قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 459 مگابایت زبان:

Rumble Star Soccer

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فنلاند، سوئد، ایسلند، نروژ، دانمارک، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هلند، تایلند، ویتنام و فیلیپین

به تن شخصیت‌های بازی «کلش رویال» لباس شخصیت‌های انیمیشن ماداگاسکار بپوشانید و به آن‌ها فوتبال یاد بدهید، چیزی که به دست می‌آید همین Rumble Stars Soccer است. محیط بازی به دو قسمت تقسیم می‌شود - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و در هر بخش یک دروازه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قرار دارد. حالا باید با کارت‌هایی که در زمین می‌فرستید سعی کنید گل بزنید. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هر کارت نیز عملکردی متفاوت داشته و انتخاب آن‌ها از نوار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - انرژی‌تان کم می‌کند. بد نیست بدانید بازی توسط سازندگان بدلند ساخته شده است.

Rumble Stars Soccer

Rumble - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - Stars Soccer

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 131.8 مگابایت زبان:

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: نیوزلند

2K Games معمولا سالیانه و به همراه انتشار قسمت جدید NBA 2K برای کنسول‌ها، یک نسخه پولی از بازی را نیز به تلفن‌های هوشمند می‌آورد. به نظر می‌رسد NBA 2K Mobile Basketball پایانی بر این روند باشد و از این به بعد، سازنده جای عرضه سالیانه بازی‌های جدید موبایل همین اپلیکیشن را آپدیت خواهد کرد. بازی چیزی شبیه به فیفا موبایل است. در ابتدا بازیکن‌های ضعیف در اختیارتان قرار می‌گیرد و با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پیشروی، می‌توانید کارت‌های بسکتبالیست‌های قدرتمند را آزاد کنید و آن‌ها را به تیم خود بیاورید.

NBA 2K Mobile Basketball

NBA 2K Mobile Basketball

سازنده: 2K Sports قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - عامل: iOS حجم: 1100 مگابایت زبان:

DC: Unchained

معرفی DC Unchained

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: کره جنوبی، ژاپن، فیلیپین، ماکائو، هنگ کنگ، هندی، اندونزی، سنگاپور، تایلند، تایوان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و ویتنام

در DC Unchained سه شخصیت از دنیای دی‌سی را انتخاب می‌کنید و هر مرحله با چندین نفر می‌جنگید. اگر هم پیروز شدید به مرحله بعد می‌روید و این روند تا پایان ادامه می‌کند هر چند بازی چیز جدیدی برای ارائه ندارد ولی گردهمایی شخصیت‌های دنیای دی سی آن می‌تواند هر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - طرفدار دنیای دی‌سی را به وجد بیاورد.به‌خصوص که توانایی‌ها و نحوه مبارزه هر شخصیت به رفتار آن‌ها در کمیک‌ها و آثاری که پیشتر از دی سی دیده بودیم شباهت دارد.

DC: UNCHAINED

DC: - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - UNCHAINED

سازنده: Four Thirty Three قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 1100 مگابایت زبان:

Command & Conquer: Rivals

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: سنگاپور، هند و مالزی

مجموعه Command & Conquer را خیلی‌ها در ایران با قسمت ژنرال می‌شناسند و Rivals هر چند آن عنوانی نیست که بازیکن‌ها سال‌ها انتظارش را می‌کشند ولی بازی همچنان ویژگی‌هایی دارد که بتواند علاقه‌مندان سبک استراتژی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را راضی کند. Rivals در واقع نسخه شلوغ‌تر کلش رویال به حساب می‌آید. حالا جای اینکه کارت‌ها حاضر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و آماده در اختیارتان باشند، برای استفاده از هر نیرو ابتدا باید ساختمان مورد نیازش - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را بسازید؛ بازی توجه بیشتری به بخش استراتژی کرده است.

Command & Conquer: Rivals

Command & Conquer: Rivals

سازنده: Electronic Arts قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 166.2 / 74.43 مگابایت زبان:

Badland Brawl

بازی 2018 اندروید

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: فنلاند، سوئد، نروژ، دانمارک، هلند، تایلند و فیلیپین

جدیدترین قسمت Badland متفاوت‌ترین عنوانش به حساب می‌آید. دیگر نه خبری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از اتمسفر سنگین قسمت‌های قبلی بوده و نه با اثری پلتفرمر روبه‌رو هستیم. بازی با سبک کارتی ترکیب شده و به کمک شخصیت های خود به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک نبرد دو نفره آنلاین می‌روید. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - البته با یک تفاوت بزرگ نسبت به بقیه عناوین کارتی: برای استفاده از بعضی شخصیت‌ها، باید همانند انگرزی بردز آن‌ها را تا جایی (حداکثر نیمه پایانی زمین خود) که می خواهید پرتاب کنید. سپس خودش ادامه مسیر را می‌رود.

Badland Brawl

Badland Brawl

سازنده: Frogmind قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 100.6 مگابایت زبان:

Ace Force

Ace Force overwatch

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: چین

به لطف تنسنت، گیمرهای چینی گاهی اوقات عناوینی را تجربه می‌کنند که از لحاظ کیفیت دست کمی از بهترین‌های بازار ندارند. Ace Force یکی از همین بازی‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است، عنوانی که با کیفیت بالایش نشان داده اگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - به عرضه جهانی برسد می‌تواند به برگ برنده دیگری برای تنسنت تبدیل شود. Ace Force یک شوتر قهرمان محور به حساب می‌آید. یعنی در بازی و پیش از شروع هر مبارزه می‌توانید از بین قهرمان‌های مختلف یکی را انتخاب کنید. برای دانلود بازی به این لینک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بروید.

Contra Return

Contra Hero Returns

  • بازی آنلاین است
  • کشورها: چین

برای کسانی که می‌خواهند خاطرات گذشته خود را مرور کنند، Contra Return بهترین گزینه لیست است. بازی دقیقا مشابه کنتراهای دهه 90 است. با عنوانی در سبک Run & Gun مواجه هستیم که در آن اسلحه خود را به دست می‌گیرید، در مسیری مستقیم می‌روید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و با دشمنان می‌جنگید. در این میان گاهی اوقات با زدن وسایل پرنده می توانید اسلحه‌های جدید به دست بیاورید. نسخه انگلیسی بازی به زودی عرضه می‌شود اما اگر می‌خواهید همین الان این عنوان را تجربه کنید، راهنمای دانلود بازی را از دست ندهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone