🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34625.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از اپلیکیشن آفلاین جیمیل متوقف می‌شود

گوگل چند روز پیش اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از سرویس اینباکس را متوقف می‌کند. اما با فاصله کوتاهی از انتشار این خبر، امروز مشخص شده که تا چند ماه آینده باید با یکی ...

گوگل چند روز پیش اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از سرویس اینباکس را متوقف می‌کند. اما با فاصله کوتاهی از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - انتشار این خبر، امروز مشخص شده که تا چند ماه آینده باید با یکی دیگر از سرویس‌های دیگر گوگل هم خداحافظی کنیم.

اهالی مانتین ویو قصد دارند که در تاریخ سوم دسامبر (برابر با ۱۲ آذر امسال) پشتیبانی از اپلیکیشن آفلاین جیمیل را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - به طور کامل متوقف نمایند. البته با این قطع پشتیبانی، خصوصیتی مشابه در طراحی جدید جیمیل جایگزین نیاز کاربران برای دسترسی آفلاین به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - جیمیل خواهد شد.

در جیمیل جدید می‌توان با فعال کردن حالت آفلاین، به تمام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایمیل‌های دریافت شده طی ۹۰ روز اخیر به طور تمام و کمال دسترسی پیدا کرد. بنابراین زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید هم امکان باز کردن تمام ایمیل‌ها (و حتی نوشتن و ارسال ایمیل) را نیز دارید.

برای دسترسی به حالت آفلاین جیمیل، در ابتدا باید نسخه جدید این سرویس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایمیل را فعال کرده باشید. سپس به تنظیمات مراجعه کرده و در این قسمت تیک دسترسی آفلاین را بزنید. همچنین اگر از حساب کاربری مدرسه یا محل کار استفاده می‌کنید، باید برای فعالسازی دسترسی آفلاین از ادمین خود اجازه دریافت کرده باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone