🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34631.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

همه آنچه باید از آیفون های XS و XS Max در 60 ثانیه بدانید [تماشا کنید]

در هفته گذشته اپل از آیفون های جدید خود به همراه اپل واچ رونمایی کرد. برای افرادی که اطلاعات چندانی از دو گوشی پرچمدار جدید ندارند اپل ویدیویی منتشر کرده که در 60 ثانیه قابلیت ...

در هفته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گذشته اپل از آیفون های جدید خود به همراه اپل واچ رونمایی کرد. برای افرادی که اطلاعات چندانی از دو گوشی پرچمدار جدید ندارند اپل ویدیویی منتشر کرده که در 60 ثانیه قابلیت های اساسی آیفون XS - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Max و XS را به طور خلاصه توضیح می دهد.

تبلیغ جدید با تأکید بر نمایشگر بزرگ آغاز می شود. در حالی که آیفون XS نمایشگری 5.8 اینچی و هم اندازه آیفون 10 سال گذشته دارد، اما آیفون XS Max از بزرگترین نمایشگر تعبیه شده در یک آیفون تا کنون بهره می برد.

علاوه بر - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این در ویدیو به طراحی تمام شیشه ای و مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب اشاره می شود. همچنین رنگ طلایی برای آیفون های جدید در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - راه است.

ماژول Face ID پیشرفته تر از قبل از شده و به سرعت می تواند گوشی را قفل گشایی کند. دوربین دوگانه به قابلیت کنترل عمق (Depth Control) مجهز شده که با استفاده از آن می توان به راحتی عمق میدان تصویر ثبت شده را تغییر داد. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپل ادعا می کند بالاترین کیفیت ویدیو در بین گوشی های هوشمند توسط این آیفون ها ثبت می شود.

در عین حال هوشمند ترین و کوچکترین چیپست ساخته شده برای گوشی های هوشمند در آنها تعبیه شده است: A12 بایونیک. این چیپست از فناوری 7 نانومتری بهره می برد. در نهایت به قابلیت هایی از جمله پشتیبانی از شارژ بیسیم سریعتر و LTE گیگابیتی اشاره می شود.

در کنار دو آیفون XS و XS Max اپل از آیفون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - XR مجهز به نمایشگر LCD رونمایی کرد که مشابه با آیفون 10 از بریدگی نمایشگر بهره می برد و البته قیمت ارزان قیمت تری نسبت به دو برادر خود دارد. دیگر محصولی که در این رویداد معرفی شد، اپل واچ سری 4 بود که این بار به قابلیت های جدیدی از جمله ثبت ضربان قلب مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone