🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34609.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی اولین شرکتی بود که آیفون های جدید اپل را به سخره گرفت

همانطور که قطعاً می دانید، شب گذشته مراسم معارفه آیفون های جدید برگزار شد و اپل روز بزرگی را پشت سر گذاشت. این کمپانی از سه موبایل آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR ...

همانطور که قطعاً می دانید، شب گذشته مراسم معارفه آیفون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - های جدید برگزار شد و اپل روز بزرگی را پشت سر گذاشت. این کمپانی از سه موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR رونمایی کرد که همگی شباهت فراوانی به آیفون X پارسال دارند؛ حداقل از نظر طراحی پنل جلویی.

با اتمام مراسم، هواوی به سرعت از فرصت پیش آمده استفاده کرد و از طریق حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر، «بابت اینکه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - همه چیز را مثل سابق نگه داشتی» از اپل تشکر کرد.

مشخصاً پیامی که هواوی می خواهد به مشتریان خود القا کند اینست که موبایل های مورد انتظار میت 20 و میت 20 پرو، اسمارت فون هایی قدرتمندتر از هر آن چیزی هستند که اپل دیشب به جهانیان نشان داد. در واقع با توجه به متون به نمایش درآمده در ویدیوی هواوی، ظاهراً باید منتظر پرچمدارانی «فراتر از انسجام»، «فراتر از افق» و حتی «فراتر از هوشمند» باشیم؛ هرچند که معنی این جملات برای هیچکس روشن نیست.

جالب است - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - بدانید که این تیزر نه تنها برای تمسخر اپل ساخته شده، بلکه تاریخ رونمایی از میت 20 و میت 20 پرو را نیز اعلام می کند که قرار است روز شانزدهم اکتبر و در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - شهر لندن انجام شود. گفتنی است موبایل های خانواده میت 20 نخستین اسمارت فون هایی هستند که به چیپست کایرین 980 هواوی مجهز خواهند شد؛ چیپست پرچمدار هواوی که درست مانند - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - چیپست A12 بیونیک اپل با فرآیند 7 نانومتری تولید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرميتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر آیا طرفای خوش پیک بندرانزلی بندر انزلی هم تعمیرات دارید؟
پاسخ: بله در خوش پیک بندرانزلی شهر بندر انزلی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone