🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34626.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد قابل قبول پوکوفون F1 در تست مقاومت [تماشا کنید]

قیمت پایین پوکوفون F1 به عنوان پرچمدار جانبی شیائومی بسیاری را درباره کارایی و کیفیت آن مردد کرده بود اما این گوشی از مسلخ «زک نلسون» هم سربلند بیرون آمده است. در دورانی که بسیاری از ...

قیمت پایین پوکوفون F1 به عنوان پرچمدار جانبی شیائومی بسیاری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - را درباره کارایی و کیفیت آن مردد کرده بود اما این گوشی از مسلخ «زک نلسون» هم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - سربلند بیرون آمده است.

در دورانی که بسیاری از موبایل های پرچمدار قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار و حتی بالاتر از آن پیدا کرده اند، طبیعی است که معرفی یک گوشی بهره مند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و رم ۶ گیگابایتی با قیمت ۳۰۰ دلار سروصدا به پا می کند. این بحث ها باعث شده که کانال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - یوتیوبی JerryRigEverything به سراغ آن رفته و تست های مقاومت در برابر خراش، آتش و فشار را روی این موبایل پیاده کنند.

در حالی کمتر کسی انتظار مقاومت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - فیزیکی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - از موبایلی در این رده قیمتی را دارد، پوکوفون F1 چنان استقامتی را از خود نشان داده که زک از آن به عنوان یکی از مستحکم ترین گوشی های شیائومی یاد کرده است.

در بخش اول نمایشگر مجهز به گوریلا گلس ۳ پوکوفون - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - F1 استحکامی برابر با موبایل های پریمیوم را از خود به نمایش گذاشته و در سطح ۶ دچار خش می شود. حسگر اثر انگشت نیز به همین ترتیب در برابر خط و خش نفوذناپذیر است.

با این حال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - بدنه به راحتی در برابر ضربات تیغ تسلیم می شود که با توجه به جنس پلی کربنات آن طبیعی به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - نظر می رسد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - هرچند این بدنه در برابر سقوط تصادفی از ارتفاع احتمالا آسیب پذیری کمتری دارد. در صورتی که زک از نسخه ویژه تحت عنوان «Armoured Edition» یا نسخه زره پوش پوکوفون F1 استفاده می کرد، شاهد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - مقاومت بیشتری بودیم چرا که در ساخت آن از الیاف کولار استفاده شده است.

در بخش بعد که نمایشگر در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان - معرض حرارت مستقیم قرار می گیرد، بخشی از صفحه برای مدت کوتاهی سیاه شده و دوباره به حالت برمی گردد. در نهایت نوبت به تست خمش می رسد اما قدرت زک برای به زانو درآوردن پرچمدار اقتصادی شیائومی کفایت نمی کند.

- تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر چمخاله استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone