🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34615.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اسپاتیفای محدودیت دانلودهای آفلاین را به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داد

اسپاتیفای به زودی یکی از آزاردهنده‌ترین محدودیت‌هایش را از سر راه کاربران بر می‌دارد. این اپلیکیشن استریم موسیقی محدودیت دانلود آفلاین که قبلا ۳۳۳۳ آهنگ برای هر دیوایس بود را حالا به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داده ...

اسپاتیفای به زودی یکی از آزاردهنده‌ترین محدودیت‌هایش را از سر راه کاربران بر می‌دارد. این اپلیکیشن استریم موسیقی محدودیت دانلود آفلاین که قبلا ۳۳۳۳ آهنگ برای هر دیوایس بود را حالا به ۱۰ هزار آهنگ افزایش داده است.

به گزارش رولینگ استون، حالا به غیر افزایش محدودیت به ۱۰ هزار آهنگ می‌توانید آن‌ها را روی پنج دیوایس مختلف دانلود کنید، نه مثل گذشته نهایتا روی سه دیوایس. با این حساب می‌توان گفت که با تغییرات جدید، هر کاربر می‌تواند در مجموع ۵۰ هزار آهنگ را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - در آرشیو اسپاتیفای خود ذخیره کند.

اسپاتیفای در مجموع اجازه دانلود ۵۰ هزار آهنگ را به کاربران می‌دهد

البته همچنان محدودیتی هست که دست نخورده باقی مانده. کتابخانه شخصی اسپاتیفای هنوز هم محدودیت ذخیره ۱۰ هزار آهنگ را بر روی خود دارد. این یعنی اگر به چنین محدودیتی برسید، ناچارید برای ذخیره آهنگ‌های بعدی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - آلبوم‌هایی که کمتر گوش داده‌اید را از روی آرشیوتان پاک کنید که ابدا موضوع جالبی نیست.

با رویه جدید، اسپاتیفای اجازه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - دانلود ۵۰ هزار آهنگ را به کاربران می‌دهد اما - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - نمی‌توان همه آن‌ها را روی کتابخانه شخصی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - با محدودیت ۱۰ هزار آهنگ ذخیره کرد که مشکل غیر منطقی و عجیبی به نظر می‌رسد. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - بنابراین امیدواریم که تیم توسعه‌دهنده این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - اپلیکیشن استریمینگ هر چه سریع‌تر چاره‌ای برای برطرف کردن این محدودیت بیندیشد.

اسپاتیفای این روزها برای رقابت بهتر با اپل موزیک (که با سرعت عجیبی در حال محبوب شدن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - است) و حفظ جایگاهش به عنوان بزرگترین سرویس استریم موسیقی دنیا، تغییرات زیادی در پلتفرم خود ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، ارائه امکانات بیشتر به کاربران سرویس رایگان بوده که از شواهد و قرائن پیداست با استقبال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سنقر استان کردستان - خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone