🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34612.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قوانین تازه اروپا در زمینه کپی‌ رایت، کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی را به دردسر می‌اندازد

پارمان اروپا اخیراً رای به نفع «رهنمود کپی رایت» داده است؛ لایحه ای که قرار است قوانین مربوط به کپی رایت را به روزرسانی کرده و تغییراتی در آنها به وجود آورد. این رهنمود هم ...

پارمان اروپا اخیراً رای به نفع «رهنمود کپی رایت» داده است؛ لایحه ای که قرار است قوانین مربوط به کپی رایت را به روزرسانی کرده و تغییراتی در آنها به وجود آورد. این رهنمود هم اکنون به خاطر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - دو ماده 11 و 13 که به ترتیب «مالیات لینک» و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - «فیلتر آپلود» نامیده می شوند مورد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - انتقادات فراوان گرفته اما برخلاف آنچه انتظار می رفت، پارلمان اروپا اخیراً با این قوانین موافقت کرده و در رای گیری اخیر، 438 رای موافق و 226 رای مخالف به ثبت رسید.

مخالفان رهنمود کپی رایت می گویند این مواد فاجعه بار هستند. در زمینه ماده 11 مخالفان عقیده دارند که دریافت «مالیات» از پلتفرم هایی مانند Google News که مقالات را به اشتراک می گذارند بارها با شکست مواجه شده و ضمناً در این صورت، ترول های کپی رایت فرصت های بسیاری برای سو استفاده از سیستم خواهند داشت.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان
نتیجه رای گیری - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - در پارلمان اروپا برای رهنمود تازه کپی رایت

همین منتقدان می گویند که ماده 13 از ماده 11 هم بدتر است. قانون گذاران از پلتفرم ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - می خواهند که از آپلود محتویات کپی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - رایت شده توسط کاربران جلوگیری کنند؛ تنها راه برای چنین کاری، اسکن تمام اطلاعاتی است که روی سایت هایی مانند فیسبوک یا یوتوب آپلود می شود.

به این ترتیب، کسب و کارها و پلتفرم های کوچک با مانعی بزرگ در راه خود مواجه می شوند و از طرف دیگر، این قانون می تواند سانسور را فراگیرتر از قبل کند. دقیقاً به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - همین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - خاطر است - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - که افرادی مانند جیمی ویلز (موسس ویکیپدیا) و تیم برنرز-لی (مبدع World Wide Web) شدیداً با این قوانین مخالفت می کنند.

با این حال افرادی که - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - به حمایت از رهنمود کپی رایت می پردازند معتقدند که مباحثات اخیر، صرفاً به این خاطر شکل گرفته که کمپانی های بزرگ تکنولوژی ایالات متحده نمی خواهند کنترل - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - خود را بر بزرگ ترین پلتفرم های وب از دست دهند.

چه این موضوع درست باشد و چه خیر، حقیقت اینست که اگر پارلمان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر پاوه استان کردستان - اروپا موافقت نهایی خود را در ماه ژانویه با این طرح اعلام کند، تاثیر اتفاقات بعد از آن بر اینترنت بسیار گسترده خواهد بود؛ هرچند که هر کشور می تواند بسته به قوانین خودش به پیاده سازی رهنمود تازه بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone