🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34599.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون های 2018 اپل هم بدون فست شارژر به دست کاربران می رسند

اپل به تازگی از آیفون های 2018 رونمایی کرده که اگرچه تفاوت های نسبتاً آشکاری با هم دارند، اما در یک ویژگی اساسی مشترکند: همگی آنها از شارژر یکسانی بهره می برند، یعنی همان شارژر ...

اپل به تازگی از آیفون های 2018 رونمایی کرده که اگرچه تفاوت های نسبتاً - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - آشکاری با هم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - دارند، اما در یک ویژگی اساسی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - مشترکند: - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - همگی آنها از شارژر یکسانی بهره می برند، یعنی همان شارژر 5 واتی 19 دلاری که سالهاست درون جعبه آیفون ها دیده می شود و در واقع یکی از ضعیف ترین شارژرهای بازار حال حاضر است، حتی در مقایسه با شارژر همراه گوشی های اقتصادی.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران

جالب اینجاست که اپل پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - از شارژ سریع را سال گذشته به آیفون X و آیفون 8 اضافه کرد، یعنی آیفون های جدید این شرکت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - از فناوری انتقال شارژ به واسطه USB پشتیبانی می کنند. بنابراین با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - استفاده از شارژرهای USB-C مانند شارژر 30 واتی خود اپل (که برای مک بوک عرضه شده) می توان آیفون ها را با سرعت فوق - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - العاده ای شارژ کرد. شارژر 30 واتی همراه با تبدیل USB-C به لایتنینگ روی هم رفته 68 دلار برایتان آب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - می خورد.

البته برای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - شارژ سریع آیفون لازم نیست حتی اینقدر هم هزینه کنید. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - در واقع شارژر 12 واتی همراه آیپدها هم می تواند سرعت شارژ آیفون را به مراتب افزایش دهد و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - هزینه این قطعه هم در سایت اپل 19 دلار تعیین شده.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران

بنابراین با توجه به هزینه یکسان شارژر 5 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - واتی همراه آیفون و شارژر 12 واتی همراه آیپد، اپل بدون هیچ هزینه اضافی می توانست شارژ سریع را همراه آیفون به دست کاربران برساند اما به شکل عجیبی در برابر این کار مقاومت می کند. در حال حاضر تقریباً تمام گوشی های اندرویدی با پشتیبانی از شارژ سریع، یک فست شارژر هم درون جعبه دارند.

به هر حال با این حقیقت روبرو هستیم که حتی پس از پرداخت حداقل 1000 دلار برای آیفون XS و 1100 دلار برای آیفون XS Max (که تا 1450 - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - دلار برای بالاترین مدل می رسد) باز هم از شارژ سریع خبری نیست. شاید به همین دلیل است که اپل اولین کمپانی یک تریلیون دلاری تاریخ شده و دیگر شرکت ها هنوز - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - به این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر امیرکلا استان مازندران - جایگاه نرسیده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone