🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34610.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

یک سال پس از معرفی، همچنان خبری از شارژر بی سیم AirPower اپل نیست

رویداد بزرگ اپل برای معرفی آیفون های جدید شب گذشته برگزار شد که در کنار گوشی ها، از ساعت هوشمند «اپل واچ 4» نیز رونمایی شد. اما غایب اصلی مراسم دیشب، شارژر بی سیم AirPower ...

رویداد بزرگ اپل برای معرفی آیفون های جدید شب گذشته برگزار شد که در کنار گوشی ها، از ساعت هوشمند «اپل واچ 4» نیز رونمایی شد. اما غایب اصلی مراسم دیشب، شارژر بی سیم AirPower بود که سال گذشته توسط اپل معرفی شد.

کمپانی اپل که شارژر مورد بحث را طی مراسم رونمایی از آیفون X و اپل واچ 3 معرفی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرده بود، تاریخ عرضه آن را سال 2018 اعلام کرد اما حالا یک سال پس از مراسم مذکور، همچنان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - خبری از AirPower نیست و در رویدادهای مختلف اپل هیچ اشاره ای به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - این شارژر نشده است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران

البته هنوز چند ماه تا پایان سال 2018 میلادی باقی مانده و شرکت ساکن کوپرتینو فرصت دارد در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - این مدت به وعده های خود عمل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - کند. خصوصاً اینکه بر اساس شایعات موجود، اپل در پاییز پیش رو یک رویداد معرفی آیپد برگزار خواهد کرد که فرصت مناسبی برای رونمایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - از شارژر وایرلس AirPower خواهد بود.

تمام - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - آثار شارژر بی سیم AirPower از وبسایت اپل پاک شده است

با این حال موضوع دیگری که احتمال عرضه شارژر مورد اشاره را در سال جاری کاهش می دهد، پاک شدن تمام آثار آن از وبسایت اپل است به طوری که تنها در دو جا شامل فهرست نام های تجاری اپل و صفحه ایرپاد (تصویر بالا) با عبارت «در حال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاضر ناموجود» قابل رؤیت بوده و هرگونه اشاره به AirPower از سایر بخش های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - وبسایت حذف شده است.

عدم انتشار اخبار جدید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - از سوی اپل احتمالاً ناشی از مشکلاتی در توسعه محصول جدید بوده که به سازگاری نرم افزاری با تکنولوژی شارژ بی سیم Qi و یا فناوری مخصوص اپل برای شارژ همزمان چند دستگاه باز می - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - گردد.

گفتنی است با وجود شارژرهای بی سیم با کیفیت در بازار و خصوصاً محصولاتی که با در نظر گرفتن آیفون های - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - اپل طراحی شده اند، کمپانی ساکن کوپرتینو - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - همین حالا هم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - نسبت به عرضه شارژر بی سیم خود زمان زیادی را از دست داده و با در نظر گرفتن شرایط کنونی، مسلماً هنگام عرضه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - AirPower با رقبای قدرتمندی در بازار رو به رو - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نمک آبرود استان مازندران - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone