🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34607.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

گوگل داکس با Grammarly اشتباهات گرامری شما را تصحیح می‌کند

به عنوان یک فارسی‌زبان، شاید کم پیش بیاید که بخواهید یک متن انگلیسی بنویسید. نوشتن یک متن صحیح از نظر گرامری هم مهارتی است که هر کسی از آن برخوردار نیست. اما به لطف اپلیکیشن‌های ...

به عنوان یک فارسی‌زبان، شاید کم پیش بیاید که بخواهید یک متن انگلیسی بنویسید. نوشتن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - یک متن صحیح از نظر گرامری هم مهارتی است که هر کسی از آن برخوردار نیست.

اما به لطف اپلیکیشن‌های تصحیح گرامر، این روزها نوشتن متن‌های انگلیسی ساده‌تر از همیشه شده. یکی از این اپلیکیشن‌ها Grammarly نام دارد که چندی پیش آن را به شما معرفی کردیم.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران

سازندگان این اپلیکیشن خوب و کاربردی، به تازگی از همکاری خود با سرویس گوگل داکس خبر داده‌اند. از این به بعد وقتی بخواهید در وبسایت گوگل داکس متنی بنویسید، Grammarly می‌تواند به طور همزمان غلط‌های تایپی و گرامری شما را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - برایتان تصحیح کند.

لازم به ذکر است که این ویژگی چند ماهی هست که در فاز بتا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - به سر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌برد و فقط کاربران حق اشتراک‌پرداز گوگل داکس می‌توانستند آن را تجربه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - کنند. اما طبق اعلام Grammarly، از امروز به بعد کلیه کاربران - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - گوگل کروم با ورود به سرویس داکس می‌توانند از این ویژگی کاربردی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده نمایند.

شما هم می‌توانید از همین حالا عملکرد Grammarly را در گوگل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - داکس بسنجید. فقط کافیست وارد وبسایت داکس شده و از گوشه پایین و سمت راست، روی لوگوی قرمز رنگ Grammarly کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone