🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34616.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نگاه نزدیک ویدیویی به دو موبایل آیفون XS و XS Max اپل [تماشا کنید]

بعد از مدت ها انتظار و شنیدن اخبار و شایعاتی که گویا هیچوقت به پایان نمی رسیدند، اپل بالاخره شب گذشته طی مراسمی از دو موبایل آیفون XS و آیفون XS Max رونمایی کرد؛ پرچمدارانی ...

بعد از مدت ها انتظار و شنیدن اخبار و شایعاتی که گویا هیچوقت به پایان نمی رسیدند، اپل بالاخره شب گذشته طی مراسمی از دو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کمیجان استان مرکزی - موبایل آیفون XS و آیفون XS Max رونمایی کرد؛ پرچمدارانی قدرتمند که راه آیفون X را در پیش گرفته اند اما با به روزرسانی های مهمی مانند چیپست A12 بیونیک، قابلیت تصویربرداری Smart HDR و پشتیبانی از دو سیم کارت از راه می رسند.

هر دو عضو خانواده XS به پنل نمایشگر OLED مجهز شده اند و مدل XS Max با نمایشگر 6.5 اینچی، بزرگ ترین آیفونی است که تا به امروز ساخته شده. این دو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کمیجان استان مرکزی - موبایل از فردا برای پیش خرید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کمیجان استان مرکزی - در دسترس قرار می گیرند و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر کمیجان استان مرکزی - با فاصله یک هفته، یعنی از روز سی ام شهریورماه به دست مشتریان خواهند رسید. مدل پایه آیفون XS با 64 گیگابایت حافظه داخلی 999 دلار قیمت دارد و آیفون XS Max هم با قیمت 1099 دلار روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone