🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34606.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

با قابلیت «تصویربرداری محاسباتی» در آیفون های جدید بیشتر آشنا شوید

اپل در بخشی از کنفرانس شب گذشته خود به تشریح سیستم دوربین جدیدی که در دو موبایل آیفون XS و XS Max به کار گرفته پرداخت و بزرگ ترین قابلیت جدید، هیچ ارتباطی به مشخصات ...

اپل در بخشی از کنفرانس شب گذشته خود به تشریح سیستم دوربین جدیدی که در دو موبایل آیفون XS و XS Max به کار گرفته پرداخت و بزرگ ترین قابلیت جدید، هیچ ارتباطی به مشخصات سخت افزاری ندارد. بزرگ ترین پیشرفت امسال اپل در زمینه دوربین، «تصویربرداری محاسباتی» است.

اگر اسم این قابلیت به گوشتان آشناست باید گفت که گوگل هم دقیقا از این تکنولوژی در دوربین قدرتمند موبایل پیکسل استفاده کرد و راهکاری که اپل نیز در پیش گرفته شباهت فراوانی به راه و روش گوگل دارد.

حالت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تازه معرفی شده Smart HDR در آیفون های امسال، دو قابلیت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شبیه به پیکسل دارد. نخست اینکه دوربین دستگاه به هنگام باز شدن اپلیکیشن دوربین به تصویر برداری چهار فریمی مداوم می پردازد؛ این یعنی به محض اینکه دکمه شاتر را فشار دهید، تصویر مورد نظر دقیقاً در همان لحظه به ثبت می رسد و هیچ تاخیری در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کار نیست.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان

قابلیت دوم نیز ترکیب هوشمندانه چندین فریم با نوردهی متفاوت از یک شات با یکدیگر است. اپل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می گوید که پس از این، بهترین بخش از هر فریم استخراج می شود تا با کیفیت ترین تصویر ممکن به دست آید. رویکرد گوگل، ترکیب چند تصویر فرو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نور با یکدیگر بوده و به همین خاطر نمی توان گفت که هر دو روش دقیقا یکسان اند، اما شباهت ها نیز کم نیستند.

و در نهایت قابلیت جالب دیگری که اپل برای دوربین سلفی در نظر گرفته، قابلیتی است که در پیکسل مشاهده نشده: تنظیم عمق تصویر پس از ثبت آن. یک اسلایدر به شما اجازه می دهد که گشودگی دهانه لنز به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هنگام تصویربرداری را شبیه سازی کنید و به همین خاطر می توان با مات کردن یک سوژه در تصویر، آن را ایزوله کرد یا بالعکس، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فوکوس را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - روی تمام سوژه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های داخل - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تصویر تنظیم کرد.

سامسونگ از زمان عرضه گلکسی نوت 8 چنین قابلیتی را در موبایل های پرچمدار خود تعبیه کرده و به همین خاطر باید گفت که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر فولاد شهر استان اصفهان - امسال اپل به جای دست زدن به نوآوری، در حال پیروی از رقبا و رسیدن به استانداردهای آنها بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وفادار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام شرکت شما آیا فیلور فولاد شهر هم سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در فیلور شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone