تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13169.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اندروید ۱۱ با شتابی بالاتر از نسخه‌های قبلی روی دستگاه‌های کاربران نصب شده است

بر اساس داده‌های منتشره از سوی شرکت تحقیقاتی StatCounter، اندروید ۱۱ حالا در مقایسه با تمامی نسخه‌های قبلی اندروید در آمریکا بالاترین سرعت نصب را از آن خود کرده است. این نسخه تا ماه جاری ...

بر اساس داده‌های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - منتشره از سوی شرکت تحقیقاتی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - StatCounter، اندروید ۱۱ حالا در مقایسه با تمامی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه‌های قبلی اندروید در آمریکا بالاترین سرعت نصب را از آن خود کرده است. این نسخه تا ماه جاری روی بیش از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۲۵ درصد تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها نصب شده و این در حالی است که فقط ۶ ماه از تاریخ انتشار آن می‌گذرد. اندروید ۱۱ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - تقریبا اندروید ۹ را پشت سر گذاشته و در حال نزدیک شدن به اندروید ۱۰ است. اندروید ۱۰ با سهم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازار ۳۳ درصدی همچنان پراستفاده‌ترین نسخه اندروید در بازار آمریکاست.

اندروید ۱۰ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - در بازار جهانی هم با سهم ۴۱ درصدی بیشترین تعداد کاربر را دارد و کاربران هنوز به سراغ اندروید ۱۱ نرفته‌اند. در مجموع به نظر می‌رسد که گوگل و همکاران این شرکت در انتشار نسخه‌های جدید عملکرد بسیار بهتری داشته‌اند و مشکل پراکندگی اندروید را با کمک پروژه‌هایی مثل Treble تا حدی کمتر کرده‌اند. خود گوگل در ماه ژوئیه رسما تایید کرد که در آن زمان اندروید ۱۰ بالاترین نرخ پذیرش را داشته است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان

مقایسه عملکرد نسخه‌های مختلف اندروید در ۱۰ ماه نخست عرضه نشان می‌دهد که اندروید ۱۱ در این شش ماه اول چقدر خوب عمل کرده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان

بدیهی است که آمارهای StatCounter رسمی نیستند و شاید خیلی دقیق نباشند. با توجه به این - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - که گوگل پارسال آمارهای اندروید ۱۰ را منتشر کرد، این احتمال وجود دارد که اطلاعات مربوط به اندروید ۱۱ نیز با کاربران به اشتراک گذاشته شود.

اپل چند روز - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - پیش با انتشار - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - آمارهای نصب iOS اعلام کرد که iOS 14 تا تاریخ ۶ اسفند روی ۸۰ درصد از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - تمام آیفون‌های فعال و ۸۶ درصد از آیفون‌هایی که در چهار سال اخیر به بازار آمده‌اند، نصب شده است. سیستم عامل‌های اپل معمولا به خاطر سرعت انتشار آپدیت‌ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - و پشتیبانی گسترده‌تر از دستگاه‌ها در ابعاد بزرگ‌تر و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر صومعه سرا استان گیلان - زمان کمتری روی دستگاه‌های کاربران نصب می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone