🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جرقه زن پکیج چیست؟
    پاسخ: جرقه زن وظیفه دارد فعالیت خود را قبل از رها سازی گاز، توسط شیر برقی گاز شروع کنند.
  5. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12274.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اوبر می‌خواهد سفارش‌های غذا را با ربات‌های خودران به مشتریان تحویل دهد

سال گذشته میلادی «اوبر» استارتاپ «Postmates X» را به ارزش ۲.۶۵ میلیارد دلار تصاحب کرد. اکنون بخش فعال در حوزه طراحی و توسعه ربات‌های خودران تحویل‌دهنده کالا این کمپانی قرار است تحت یک شرکت جدید ...

سال - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گذشته میلادی «اوبر» استارتاپ «Postmates X» را به ارزش ۲.۶۵ میلیارد دلار تصاحب کرد. اکنون بخش فعال در حوزه طراحی و توسعه ربات‌های خودران تحویل‌دهنده کالا این کمپانی قرار است تحت یک شرکت جدید با عنوان «Serve Robotics» فعالیت خود را به صورت مستقل زیر نظر مدیرعامل ایرانی‌ الاصل خود، «علی کاشانی» ادامه دهد.

Serve Robotics در تلاش است تا برای توسعه سرویس ربات مستقل خود سرمایه لازم را جذب کند و در بین سرمایه گذاران نام شرکت‌های - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مختلفی - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از جمله اوبر دیده می‌شود. علی کاشانی که به عنوان مدیر Postmates X پیش از این و قبل از تصاحب این استارتاپ توسط اوبر - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مشغول فعالیت بود، در ادامه راه نیز در همان سمت - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قبلی، مدیریت مجموعه مستقل جدید را برعهده خواهد داشت و قرار است دفتر مرکزی این شرکت در سانفرانسیسکو و دفاتر - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نمایندگی در لس آنجلس و ونکوور کانادا با  حضور ۶۰ نفر نیروی انسانی متخصص به فعالیت خود ادامه دهند.

تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

به - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اعتقاد کاشانی، در حالی که خودروهای خودران رانندگان را حذف می‌کنند، ربات‌های تحویل‌دهنده کالا باعث حذف خودروها می‌شوند و تحویل اقلام را برای همه پایدار و قابل دسترس می‌کنند. مدیرعامل Serve Robotics در مورد آینده ربات‌های تحویل‌دهنده خودران می‌گوید:

«طی دو دهه آینده، ربات‌های جدیدی وارد تمام جنبه‌های زندگی ما می‌شوند که ابتدا برای انتقال مواد غذایی و سپس سایر اقلام می‌توان از آنها کمک گرفت.»

از سال ۲۰۱۷ تاکنون این مجموعه به صورت جدی روی توسعه ربات‌های تحویل‌دهنده کالا کار می‌کند و مدیران ارشد این مجموعه اعتقاد دارند برای جابه‌جایی بسته‌ها و - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - محموله‌هایی با وزن کم نباید یک خودروی بزرگ درگیر شود.

تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

نخستین ربات تحویل‌دهنده کالا این شرکت در سال ۲۰۱۸ معرفی شد که با کمک فناوری مبتنی بر حسگرهای لایدار می‌توانست بسته‌های - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کوچک را جابه‌جا کند. تابستان ۲۰۱۹ هم نسل دوم این - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ربات با چندین ارتقا در تابستان ۲۰۱۹ از راه رسید.

این شرکت روی توسعه ربات‌های تحویل‌دهنده کالا با قابلیت‌های - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیشتر کار می‌کند و قصد دارد به تحقیق و توسعه در این زمینه ادامه دهد - تعمیرات پکیج در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و دامنه فعالیت‌هایش را گسترش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone