🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12271.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی می ۱۱ لایت پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

شیائومی به‌زودی از نسخه‌های مختلف گوشی می ۱۱ رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها، شیائومی می ۱۱ لایت خواهد بود. حالا مشخصات این دستگاه به همراه ویدیوی جعبه‌گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده‌اند. ...

شیائومی به‌زودی از نسخه‌های مختلف گوشی می ۱۱ رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها، شیائومی می ۱۱ لایت خواهد بود. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - حالا مشخصات این دستگاه به همراه ویدیوی جعبه‌گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده‌اند.

یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - منبع موثق حوزه فناوری به نام «رولند کوانت» به تازگی در توییتی از عرضه شیائومی می ۱۱ لایت توسط یک فروشگاه ایتالیایی خبر داده و همچنین شاهد انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - و نگاه نزدیک به این گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - میان‌رده از سوی همین فروشگاه هستیم.

فروشگاه ایتالیایی «Technosell» این دستگاه را در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۲۰ یورو می‌فروشد.

طبق ویدیوی جعبه‌گشایی، این دستگاه از یک حفره در نمایشگر بهره می‌برد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی با طراحی مشابه می ۱۱ به چشم می‌خورد. محافظ پلاستیکی روی نمایشگر برخی از ویژگی‌های اصلی گوشی شیائومی می ۱۱ لایت را مشخص می‌کند.

این گوشی هوشمند از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد و همچنین دارای چیپ اسنپدراگون 732G به همراه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم

طبق شایعات، این گوشی میان‌رده به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود و همچنین انرژی آن را یک باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی است.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره دوربین سلفی این دستگاه منتشر نشده، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - اما روی پنل پشتی آن دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو قرار می‌گیرد. این گوشی میان‌رده دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12 است.

شیائومی محصول آینده‌اش را به بلوتوث ۵.۲، NFC و درگاه کارت حافظه مجهز می‌شود. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر قم استان قم - بازار خواهد شد که البته هردوی آن‌ها ۶ گیگابایت رم دارند. مشتریان می‌توانند گوشی می ۱۱ لایت را در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone