تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30204.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با یادگیری ماشینی، سیستم عامل و کیفیت صوتی تلویزیون‌هایش را بهبود می‌بخشد

سامسونگ شاید شروع به استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون Q900 8K OLED سال گذشته کرده باشد، اما در نمایشگاه CES امسال، غول کره ای اعلام کرد که می خواهد استفاده از یادگیری ماشینی را ...

سامسونگ شاید شروع به استفاده از هوش مصنوعی در تلویزیون Q900 8K OLED سال گذشته کرده باشد، اما در نمایشگاه CES امسال، غول کره ای اعلام کرد که می خواهد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده از یادگیری ماشینی را به سطحی تازه ببرد. این کمپانی به صورت خاص می خواهد با گسترش توانایی های هوش مصنوعی اش، نه تنها عملکرد دستیار بیکسبی را بهبود ببخشد، بلکه کیفیت صوتی اسپیکرهای داخلی و نیز پلتفرم Tizen که به عنوان سیستم عامل این تلویزیون ها عمل می کند را نیز افزایش دهد.

در سال 2019 کاربران قادر به پرسش سوالات مختلف از بیکسبی خواهند بود و این دستیار با استفاده از دانش متنی قادر به تعیین خودکار پاسخی براساس آن سوال خاص است. علاوه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این بیسکبی قادر به ادغام با لوازم هوشمند خانگی خواهد بود و از طریق آن می توانید دیوایس های سامسونگ، دیوایس های مبتنی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بر اینترنت اشیا و سرویس های مختلف را کنترل کنید.

AI Sound نیز از طرف دیگر با استفاده از تکنولوژی دانش فضایی به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تحلیل و تطابق سازی صدا می پردازد تا بسته به موقعیت و تنظیمات تلویزیون، بهترین خروجی صدا حاصل شود. در این بین از دانش منظره ای هم برای تحلیل هر صحنه در حال نمایش (مانند اخبار، مسابقات ورزشی، بازی های ویدیویی و غیره) استفاده می شود تا صدا براساس آنچه به نمایش در می آید تنظیم شود.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

البته سامسونگ قبلاً از فراداده برای تعبیه پردازش صوتی در تلویزیون هایش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده کرده بود، اما با اضافه شدن تکنولوژی هوش مصنوعی، تلویزیون های این کمپانی در سال 2019 قادر به بهبود و بهینه سازی صدا براساس تحلیل های همزمان (Real-Time) خواهند بود.

در نهایت نیز نوبت به TV Plus می رسد که با آوردن هوش مصنوعی به پلتفرم Tizen، امکان جستجو و کشف محتویات تلویزیونی تازه را -براساس عادت های تلویزیون تماشا کردن شخص- مهیا می سازد و سپس آنها را به کاربر پیشنهاد می کند.

این مسائل در حالی است که وقتی سامسونگ طی CES سال گذشته درباره هوش مصنوعی در تلویزیون هایش صحبت می کرد، صرفاً روی بهبود پردازش تصویر -خصوصاً در تلویزیون های 8K که نیازمند پردازش بهتر تصویر برای آپ اسکیل محتویات هستند- متمرکز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بود. امسال اما دیگر موضوع فقط درباره کیفیت آپ اسکیل در تلویزیون های سامسونگ نیست و کمپانی کره ای به استفاده از تکنیک های یادگیری ماشینی در دیگر ابعاد تلویزیون های خود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - متعهد شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone