🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی قطعا میتواند به برد و قطعات الکترونیکی پکیج آسیب برساند.
  3. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: با حرکت آب در مبدل های مسی و وجود مشعل در پایین این مبدل باعث گرم شدن آب داخل خواهد شد.
  5. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42915.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 9 به بوردهای SLP و باتری بزرگ تر مجهز می شود

موبایل ها هر سال قدرتمندتر از قبل می شوند و انتظار مصرف کنندگان هم از پرچمداران روز به روز بیشتر می شود. با این حال، در مورد یکی از حیاتی ترین قطعات تلفن های هوشمند ...

موبایل ها هر سال قدرتمندتر از قبل می شوند و انتظار مصرف کنندگان هم از پرچمداران روز به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - روز بیشتر می شود. با این حال، در مورد یکی از حیاتی ترین قطعات تلفن های هوشمند امروزی یعنی باتری، پیشرفت خاصی را شاهد نیستیم.

تا زمانی که پیشرفت شگرفی در فناوری باتری به وجود نیاید، شرکت های سازنده مجبورند همیشه به دنبال فضای بیشتر برای تعبیه باتری های بزرگ تر در موبایل ها باشند. در همین رابطه، سامسونگ راهکار جدیدی را برای پرچمدار سال آینده اش یعنی گلکسی اس 9 در پیش گرفته است.

طبق گزارش منابع کره ای، سامسونگ در گلکسی اس 9 از بوردهای SLP به جای بوردهای مرسوم HDI استفاده می کند، که می تواند ابعاد مورد نیاز برای ایجاد ارتباط بین قطعات اصلی را کاهش داده و فضای بیشتری را برای باتری مهیا سازد.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

طی سال های اخیر، چیپست ها و دیگر قطعات سخت افزار موبایل روز به روز کوچک تر شده، اما بوردهای اصلی تغییر چندانی نکرده اند. حال استفاده از فناوری SLP می تواند فضای درونی تلفن - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - های هوشمند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را بهینه تر سازد.

البته SLP فناوری جدیدی نیست، اما تاکنون به شکل انبوه توسط سازندگان اصلی موبایل به کار گرفته نشده. بوردهای SLP در مقایسه با - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فناوری HDI کنونی لایه های بیشتری را در اختیار دارند و می توانند ارتباطاتی در فاصله 15 نانومتر یا حتی کمتر را بین اجزا برقرار سازند، که به کوچک - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تر شدن ابعاد بورد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نهایی منجر می شود.

لازم به ذکر است سامسونگ در این راه تنها - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیست و اپل هم برنامه ریزی کرده تا در آیفون های سال 2018 - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این فناوری بهره گیرد. با این حال، شرکت های دیگر این حوزه راه سختی را برای دستیابی به فناوری SLP پیش رو دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone