🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی پکیج هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: پکیج به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه پکیج مفید است.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: برای جلوگیری از ایجاد ذرات و رسوبات در پکیج استفاده می شود.
  3. سوال: چرا پکیج دائما دچار افت می شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  4. سوال: شیربرقی در پکیج چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34713.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

فروش اطلاعات دسترسی به سیستم امنیتی فرودگاهی در آمریکا تنها به قیمت ۱۰ دلار

چند روز پیش متخصصین کمپانی «مک افی» کشف کردند که چند هکر در حال فروش اطلاعات لازم برای دسترسی غیر مجاز به سیستم امنیتی فرودگاهی در آمریکا هستند. این افراد قصد داشتند داده های فوق ...

چند روز پیش متخصصین کمپانی «مک افی» کشف کردند که چند هکر در حال فروش اطلاعات لازم برای دسترسی غیر مجاز به سیستم امنیتی فرودگاهی در آمریکا هستند. این افراد قصد داشتند داده های فوق را در فضای دارک وب به قیمت تنها ۱۰ دلار به فروش برسانند.

اطلاعات فوق می توانست دسترسی هر فردی را به سیستم امنیتی و سامانه های خودکار ساختمان ها در محدوده فرودگاه مورد بحث ممکن سازد. گرچه نام این فرودگاه اعلام نشده، اما متخصصین مک - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - افی اطمینان داده اند که نقص مورد اشاره در سرورهای آن به طور کامل رفع شده است.

اطلاعات دسترسی از طریق پروتکل ریموت دسکتاپ (RDP) دزدیده شده بود. کارمندان فرودگاه از طریق این پروتکل می - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - توانستند از هر رایانه ای به سیستم های فرودگاه دسترسی بیابند. سالانه ده ها مورد از چنین اطلاعاتی که به واسطه پروتکل ریموت دسکتاپ دزدیده - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شده اند در فضای - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارک وب به فروش می رسند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

متخصصین کمپانی امنیتی مک افی معتقد هستند که - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اطلاعات دسترسی از طریق یک حمله  Brute force و ورود رندوم رمزهای عبور مختلف برای یافتن رمز صحیح به دست آمده است. انجام چنین حمله های روی پوتکل RDP بسیار رایج بوده و با ساده ترین نرم افزارهای در دسترس قابل انجام است. این آسیب پذیری وقتی بیشتر می شود که مدیران فناوری اطلاعات در - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بسیاری شرکت ها از تمهیدات اولیه مقابله با حمله های سایبری از جمله امکان ورود دو مرحله ای یا ایجاد محدودیت در دفعات ورود رمز مطلع نیستند.

یکی از مهندسین مک افی می گوید که فرودگاه مورد اشاره تنها - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نمونه ای کوچک از ده ها سازمانی است که به واسطه مشکلات و ضعف های - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پروتکل RDP سالیانه قربانی حملات هکری و فروش داده های حساس - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone