🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31619.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رویداد سامیکس با محوریت معرفی استارت آپ‌های برتر کشور برگزار خواهد شد

سامیکس رویدادی ملی است که با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها و بازار‌های در حا‌ل توسعه، میان استارت آپ‌های برتر کشور برگزار می شود. طی برگزاری این رویداد از 250 تیم ثبت ...

سامیکس رویدادی ملی است که با هدف رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها و بازار‌های در حا‌ل توسعه، میان استارت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی - آپ‌های برتر کشور برگزار می شود. طی برگزاری این رویداد از 250 تیم ثبت نام شده در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران، 10 تیم، به عوان تیم برگزیده انتخاب می‌شوند و در مرحله نهایی به رقابت می پردازند تا استارت آپ برتر کشور انتخاب شود.

به گزارش دیجیاتو به نقل از روابط عمومی این رویداد، قرار است سرمایه‌گذارانی که با سامیکس در ارتباط هستند تلاش کنند تا روی استارت آپ‌های مستعد کشور سرمایه‌گذاری کرده تا محصول خود را به بازارهای جهانی برسانند. رویداد سامیکس می‌تواند محفلی باشد تا شرکت‌کنندگان با فضای استارت آپی آشنا شده و در این فضا شبکه سازی کنند. همچنین مواردی چون استفاده از پنل‌ها و سخنرانی‌های مرتبط با حضور افراد شناخته شده در این اکوسیستم از دیگر مزایای این رویداد به شمار می‌رود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی

مرحله نهایی این رویداد با حضور ده تیم منتخب استارتاپی، مورخ 3 بهمن ماه از ساعت 14 الی 18 در تهران، مرکز همایش های بین الملل دانشگاه شهید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی - بهشتی (ظرفیت 700 نفر) برگزار خواهد شد تا استارتاپ برتر ایران شناخته شود و جایزه ۳۰ میلیون تومانی رویداد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی - را به دست آورد.

رویداد سامیکس در سه شهر تهران، اصفهان و شیراز به فاصله زمانی مختلف برگزار می‌شود و حامیان رویداد تهران دانشگاه شهید بهشتی، شتابدهنده فارابی، ایرانسل،صبا ویژن هستند. حامیان دو شهر اصفهان و شیراز هم به ترتیب فضای کاری اشتراکی آبی سفید،اتاق بازرگانی اصفهان و رکز نوآوری دانشگاه شیراز، شتابدهنده کوانتوم هستند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی

برای حضور در رویداد به عنوان شرکت کننده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی - یا سرمایه گذار میتوانید با کد تخفیف digiato ثبت نام خود را از طریق این لینک انجام دهید.

زمان و مکان برگزاری رویداد نیز به این شرح است:چهارشنبه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر محلات استان مرکزی - ۳ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در شهر تهران، ولنجک، دانشگاه شهید بهشتی، سالن ۷۰۰ نفره مرکز همایش های بین المللی ابوریحان.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone