🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31617.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

صدا و سیما یا فضای مجازی؛ کدامیک با ۱۴۰ میلیارد تومان بهتر فرهنگ‌سازی می‌کنند؟

صدا و سیما در بودجه سال ۹۶، سهم ۵ درصدی از جرایم رانندگی معادل ۱۴۰ میلیارد تومان را به خود اختصاص داد تا در زمینه ترافیک فرهنگ‌سازی کند. این درحالی‌ست که آمارهای پزشک قانونی با ...

صدا و سیما در بودجه سال ۹۶، سهم ۵ درصدی از جرایم رانندگی معادل ۱۴۰ میلیارد تومان را به خود اختصاص داد تا در زمینه ترافیک فرهنگ‌سازی کند.

این درحالی‌ست که آمارهای پزشک قانونی با درنظرگیری عوامل سه‌گانه تصادفات یعنی خودرو، انسان و جاده خبر از آن می‌دهد که آمار جانباختگان تصادفات در ۸ ماه اول سال جاری نسبت به سال قبل حدود ۰/۹ درصد افزایش داشته است.

آماری که صدا و سیما می‌تواند به عنوان عامل فرهنگ‌ساز در آن - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - تاثیرگذار باشد اما اینطور به نظر می‌رسد که رسانه ملی در تحقق این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - هدف موفق نبوده است و اگر این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - هزینه در فضای مجازی صرف می‌شد، می‌توانست نتایج بهتری درپی داشته باشد.

«محمدصادق افراسیابی» کارشناس رسانه‌های اجتماعی در مورد هزینه‌های تولید برنامه در صدا و سیما به دیجیاتو گفت برنامه ترکیبی نوع الف که بهترین نوع برنامه‌های تلویزیونی است و - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - در آن انیمیشن، گفتگو مجری و کارشناس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - و بخش‌های تولیدی با کیفیت بالا وجود دارد، به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - ازای هر دقیقه ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

به گفته افراسیابی برنامه‌های ترکیبی حدودا بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد و برای برنامه‌های آموزشی که با هدف فرهنگ‌سازی، تهیه می‌شوند، بسیار مناسب هستند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان

افراسیابی معتقد است که نمی‌توان گفت برنامه‌های تولیدی صدا و سیما که برای فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک و با هدف اصلاح فرهنگ حمل‌ونقل تولید شده‌اند، تا چه اندازه تاثیرگذار بوده‌است:

«سنجش این موضوع نیاز به پژوهش و تحقیق پیمایشی دارد. اما مشخص است که تلویزیون و سینما - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - رسانه‌های گرانی هستند که برای تولید محتوا در آنها باید بیشتر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - هزینه کرد. درصورتیکه هزینه تولید محتوا در فضای مجازی و حتی رادیو بسیار کمتر است. از سوی دیگر باید در نظر گرفت که محتواهای گران قیمت تولید شده در صدا و سیما چند بار پخش می‌شوند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - و تنها کسانی‌که در زمان پخش حاضرند می‌توانند آنها را ببینند و سایرین از دیدن این برنامه‌ها محروم می‌مانند.

درحالیکه برنامه‌های ارزان قیمت تولید شده در فضای مجازی این قابلیت را دارند که توسط افراد بیشتر و بدون محدودیت زمانی پخش و تکرار دیده شوند و حتی برای سایر کاربران هم ارسال شود.»

طبق گفته‌های این کارشناس رسانه‌ای درصورتیکه این بودجه صرف برنامه‌سازی در فضای مجازی می‌شد، قطعا محتوای بیشتری برای افراد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیشتری تولید می‌شد. ضمن آنکه محتوا در فضای مجازی تاریخ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - انقضاء ندارد و در فواصل زمانی گوناگون میان کاربران منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آور نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ تعمیرگاه شما آیا طرفای بنفشه صومعه سرا برای مایکروفر فریجیدر تعمیرکار داره
پاسخ: بله در بنفشه شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone