🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31618.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

منابع آگاه از سخت‌افزار قدرتمند گلکسی اس ۱۰ ایکس می‌گویند

«سم‌موبایل» به نقل از منابع آگاه مدعی شده پرچمدار 5G سامسونگ با نام احتمالی گلکسی اس ۱۰ ایکس ، از حافظه داخلی پایه ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهد برد. از آنجا که پرچمدارها و حتی میان ...

«سم‌موبایل» به نقل از منابع آگاه مدعی شده پرچمدار 5G سامسونگ با نام احتمالی گلکسی اس ۱۰ ایکس ، از حافظه داخلی پایه ۲۵۶ گیگابایتی بهره - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - خواهد برد.

از آنجا که پرچمدارها و حتی میان رده های فعلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - کمپانی کره ای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده اند، در نظر گرفتن حافظه پایه ۲۵۶ گیگابایتی برای چنین موبایل خاصی چندان دور از ذهن نیست.

این مساله از سوی دیگر بدین معنی است که حداقل رم گلکسی اس ۱۰ ایکس ۸ گیگابایت خواهد بود. تعبیه این سخت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - افزارها البته به قیمت افزایش بهای نهایی تمام خواهد شد که به گفته برخی منابع به ۱۷۰۰ دلار می رسد؛ نرخ جدیدی برای پرچمدارهای ۲۰۱۹ سامسونگ که موبایل تاشوی گلکسی اف نیز در همان رده قرار می گیرد. تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندراناز دیگر ویژگی های احتمالی و جالب توجه این موبایل باید به نمایشگر ۶.۷ اینچی، دوربین چهارگانه و باتری قدرتمند ۵ هزار میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این میزان رم LPDDR5 در کنار چیپست اگزینوس ۵۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۵۵ و یک ترابایت حافظه داخلی قدرت پردازش فوق العاده ای را به این گوشی خواهد داد.

گلکسی اس ۱۰ ایکس در کنار سخت افزار قابل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - توجه احتمالا از قابلیتی به نام «life pattern mode» بهره می برد که با تکیه بر هوش مصنوعی و نظارت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - بر الگوهای کاربری؛ اپ های اجرا شده در پس زمینه را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - می بندد تا در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر شیرگاه استان مازندران - مصرف انرژی صرفه جویی شده و کارایی پردازنده و پردازشگر گرافیکی افزایش پیدا کند.

دستیابی به فناوری جدیدی که دیگران هنوز به آن دسترسی پیدا نکرده اند همیشه گران تمام خواهد شد اما سامسونگ با همکاری اپراتورهای آمریکایی و کره ای و ارائه سوبسید می تواند محصول نهایی را ارزانتر به دست کاربران برساند.  این اپراتورها شامل تی موبایل و اسپرینت هستند که با همکاری سامسونگ در پی ارائه شبکه های پرسرعت 5G به کاربران موبایل هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone