🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  4. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43816.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک جزییات مربوط به پرواز دوم و موفقیت آمیز پهپاد آکیلا را منتشر کرد

طی ماه مه گذشته، پهپاد آکیلا فیسبوک توانسته دومین پرواز خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و به مدت 1 ساعت و 46 دقیقه در آسمان باقی بماند. حالا فیسبوک به انتشار جزییات مربوط ...

طی ماه مه گذشته، پهپاد آکیلا فیسبوک توانسته دومین پرواز خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و به مدت 1 ساعت و 46 دقیقه در آسمان باقی بماند. حالا فیسبوک به انتشار جزییات مربوط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به این پرواز در بلاگ پستی تازه و به صحبت درباره تغییرات اعمال شده روی آکیلا پس از پرواز ناموفق ابتدایی پرداخته است.

در پرواز نخست، یکی از بخش های باله 6 متری پهپاد از بدنه جدا شد و باد سبب گشت تا آکیلا از مسیر خود خارج شود؛ در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همین حال، قابلیت پرواز خودکار نیز در تلاش برای تصحیح مسیر حرکت، باعث شد پهپاد با سرعت بیشتری سقوط کند.

اما حالا این بار فیسبوک «صدها سنسور» به بدنه دستگاه متصل کرده تا اطلاعات بیشتری به دست آورد و نرم افزار پرواز خودکار هم دچار تغییرات و بهبودهایی نسبت به سابق شده است. یک پروانه افقی نیز از این به بعد در روند فرود آمدن به آکیلا کمک می کند و پره هایی که به تازگی به باله ها افزوده شده اند، خیزش پهپاد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را هنگام فرود کاهش می دهند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

فیسبوک می گوید که از اشتباهات خود درس گرفته و حالا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توانسته در آزمایش دوم، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پروازی به مراتب موفق تر داشته باشد. تیم آکیلا ظاهراً به بررسی وضعیت باد در طول روز نیز می پردازد و براساس جهت باد، برنامه ای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای فرود پهپاد ارائه می دهد تا آکیلا در جهت موافق با باد به زمین بنشیند.

گفتنی است که مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک برای نخستین بار در سال 2014 از آکیلا رونمایی کرد که قرار است برای ارائه رایگان اینترنت به افراد سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. وی برنامه دارد که آکیلا طی چند سال آتی، به فاز بهره برداری برسد. این پهپاد که انرژی خود را از خورشید کسب می کند، می تواند در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نهایت برای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 90 روز در آسمان باقی بماند و سیگنال اینترنتی با پهنای باند 10 گیگابیت بر ثانیه را مخابره کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone