🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36287.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دوروف از محدودیت های اپل گلایه کرد؛ با آپدیت تلگرام برای iOS موافقت شد

روز گذشته پاول دوروف مدیرعامل تلگرام در کانال رسمی خود در این پیام رسان، اپل را متهم کرد که بعد از محدود شدن تلگرام در روسیه، ارائه آپدیت تلگرام برای iOS را مسدود می کند ...

روز گذشته پاول دوروف مدیرعامل تلگرام در کانال - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - رسمی خود در این پیام رسان، اپل را متهم کرد که بعد از محدود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - شدن تلگرام در روسیه، ارائه آپدیت تلگرام برای iOS را مسدود می کند و محدودیت هایی را برای کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - پلتفرم موبایلی یاد شده در سطح دنیا ایجاد کرده است. حال خبر رسیده که اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - آپدیت تلگرام را تایید کرده است و دوروف نیز با تایید این مساله مراتب قدردانی خود را از کمپانی آمریکایی به عمل آورد.

چندماه پیش بود که دولت روسیه حکم به فیلترینگ تلگرام داد و با استدلال به اینکه تلگرام از ارائه کلیدهای رمزنگاری اش به سرویس امنیتی این کشور و در نتیجه فراهم نمودن دسترسی این نهاد به دیتای حساس کاربران امتناع می کند، شهروندان روسیه را از تلگرام محروم کرد.

همانطور که در خبرها خواندید این مسدود سازی مشکلات عدیده ای را برای تلگرام به وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - آورد و در نهایت به مسدود شدن میلیون ها IP در پلتفرم های ابری گوگل و آمازون منتهی شد. جالب اینکه حتی دولت روسیه نیز از شرکت هایی آمریکایی نظیر اپل درخواست کرد که این اپ را از اپ استورهای خود حذف نمایند.

اپل اما تلگرام را از نسخه روسی اپ استور خود حذف نکرد و مقامات روسیه نیز در پاسخ، روز گذشته یک نامه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - الزام آور حقوقی را برای این شرکت ارسال کردند و از این کمپانی خواستند که یا ظرف مدت یک ماه این اپ را حذف کند یا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - اینکه به خاطر نقض قوانین روسیه با نوعی تنبیه روبرو می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان

جدای از این مساله اپل ظاهرا از ماه مارس دریافت به روز رسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - های تلگرام از طریق دستگاه های مبتنی بر iOS را در سرتاسر جهان با مشکل روبرو کرده و آنطور که گفته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - این مساله صرفا در روسیه اتفاق نیافتاده است. دوروف هم در واکنش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - به این امر آن را مساله ای بسیار بزرگ خواند و مدعی شد که نسخه iOS تلگرام مطابق با قانون حریم خصوصی GDPR اتحادیه اروپا که هفته گذشته تصویب شد نیست و به همین خاطر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - می تواند جریمه های سنگینی را برای اپل به دنبال داشته باشد.

دوروفف در این باره نوشت:

از زمانی که مقامات روسیه به اپل دستور دادند تلگرام را از اپ استور حذف کند، این شرکت نیز مانع از ارائه آپدیت تلگرام برای iOS شد. در حالی که روسیه تنها ۷ درصد از کل کاربران تلگرام را تشکیل می دهد اپل در حال ایجاد محدودیت برای کلیه کاربران سرتاسر دنیاست.

بعد از این اظهارات دوروف، اپل اجازه دریافت نخستین آپدیت در ماه های اخیر را به دستگاه های مبتنی بر iOS داد. دوروف نیز با اعلام این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کردستان استان کردستان - خبر از تیم کوک مدیرعامل اپل به این خاطر تشکر کرد که علیرغم محدودیت های اخیر اجازه دریافت آپدیت به تلگرام iOS را داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone