🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34852.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی و وعده مجدد برای تعدیل قیمت موبایل؛ این بار راهکار چیست؟

«محمدجواد آذری جهرمی» در نشست هیئت دولت خبر از راهکاری جدید برای تثبیت بازار تلفن همراه داده، تثبیتی که البته پیش‌تر هم توسط او وعده داده شده بود که به زودی در بازار حکمفرما می‌شود ...

«محمدجواد آذری جهرمی» در نشست هیئت دولت خبر از راهکاری - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جدید برای تثبیت بازار تلفن همراه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داده، تثبیتی که البته پیش‌تر هم توسط او وعده داده شده بود که به زودی در بازار حکمفرما می‌شود و بنا بر گزارشات مختلف، این وعده عملی نشد.حال این بار اما به نظر می‌رسد تصمیمات جدی‌تر و سنجیده‌تر اتخاذ شدند و قرار شده که بخشی از تجهیزات و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تلفن های همراه مانده در داخل گمرک ترخیص و همچنین چند هزار گوشی توقیف شده تعیین تکلیف و به بازار عرضه شوند. ضمنا به گفته جهرمی وزارتخانه‌های مختلف و حتی دستگاه قضایی اعلام آمادگی و همکاری در تحقق این موضوع کرده‌اند.

وزیر ارتباطات کشورمان تعادل بازار موبایل را تا حد زیادی نسبت به نرخ ارز وابسته دانست - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و در این خصوص توضیحاتی ارائه داد:

«در این زمینه شب گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت در تصمیم - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گیری برای این مساله اعلام کردند که ارز مورد نیاز واردات برای گوشی های زیر 300 دلار به گروه دوم تعمیم شده و از طریق سامانه نیما و برای گوشی های بالای 300 دلار از گروه سوم کالایی تامین شود؛ این اقدام تاحدودی وضعیت بازار را مشخص می کند. با تشکیل جلسه معاونان به نظر می رسد از هفته آینده شرایط تثبیت بازار تلفن همراه مهیا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شود.»

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

آذری جهرمی عدم تثبیت بازار موبایل را متاثر از طولانی شدن تصمیم گیری برای نرخ ارز دانست و گفت: «با تشکیل جلسه معاونان به نظر می رسد از هفته آینده شرایط تثبیت بازار تلفن همراه مهیا شود.»

وزیر ارتباطات همچنین خبر داد که تعدادی از افرادی که تلفن‌های همراه را با - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تعرفه‌های بالا وارد کردند بازداشت شده‌اند - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و پرونده قضایی آنها به راه افتاده است.

او در حاشیه جلسه هیات دولت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بار دیگر به موضوع تلگرام طلایی و هاتگرام هم که چندی پیش خبرساز شده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بود اشاره کرد و تاکید کرد که دولت نقشی برای کمک و حمایت از این سامانه‌ها ندارد: «وقتی می گوییم امکاناتی در اختیار اینها قرار نداده ایم روی حرفمان هستیم زیرا بنای ما این است که مردم بدانند چیزی برای پنهان کردن نداریم؛ در هر صورت تصمیمی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بود که در مرکز ملی گرفته شده که این 2 نسخه تا زمان گذار فعالیت کنند.»

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone