🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22374.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سیاست‌های پلی استور بروز می‌شوند؛ جلوگیری از کلاهبرداری توسط اشتراک برنامه

گوگل هرچند وقت یکبار، سیاست‌های پلی استور را بروز می‌کند. این شرکت قصد دارد با سیاست‌های جدید خود، مانع از کلاهبرداری با استفاده از اشتراک درون برنامه‌ای شود و توسعه دهندگان قبل از انتشار برنامه ...

گوگل هرچند وقت یکبار، سیاست‌های پلی استور را بروز می‌کند. این شرکت قصد دارد با سیاست‌های جدید خود، مانع از کلاهبرداری با استفاده از اشتراک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان - درون برنامه‌ای شود و توسعه دهندگان قبل از انتشار برنامه خود در این فروشگاه اپلیکیشن باید از گوگل تاییدیه دریافت کنند.

بر اساس سیاست‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان - جدید پلی استور، توسعه‌دهندگان باید اطلاعات شفافی در رابطه با ویژگی‌های نسخه رایگان و پولی اپلیکیشن خود در اختیار کاربران قرار دهند. علاوه بر این، باید یک راه ساده برای لغو اشتراک ارائه کنند تا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان - کاربران در این زمینه با مشکلی روبه‌رو نشوند. گوگل همچنین قصد دارد با یک نوتیفیکیشن، به کاربران پایان دوره آزمایشی رایگان و آغاز اشتراک پولی را اطلاع دهد تا مانع از پرداخت هزینه اضافه توسط آن‌ها شود.

این اولین باری نیست که گوگل با سیاست‌های پلی استور قصد دارد از حریم خصوصی و امنیت کاربران حفاظت کند. این شرکت نزدیک به دو ماه پیش به توسعه دهندگان اعلام کرد که برای دریافت اطلاعات مکانی کاربران، باید از آن تاییدیه دریافت کنند. توسعه دهندگان از مرداد ماه مجبور به دریافت تاییدیه می‌شوند. بر اساس گزارش‌ها، بهبودهای دیگری در پلی استور اعمال می‌شوند که مشکلات مربوط به محتوا و برنامه‌های گمراه کننده را رفع می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان

سیاست‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان - جدید پلی استور قصد دارند از دستکاری دوره‌های رایگان و مدل‌های اشتراک برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان - کلاهبرداری از کاربران جلوگیری کنند. این نوع برنامه‌ها اغلب شرایط و مقررات پیچیده‌ای برای کاربران درنظر می‌گیرند که باعث سوء‌استفاده از آن‌ها می‌شود.

گوگل برای صدور تاییدیه اعلام کرده که توسعه‌ دهندگان باید به صورت واضح - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر گرگان استان گلستان - و کامل ویژگی‌های نسخه رایگان و پولی اپلیکیشن‌های خود را اعلام کنند. این شرکت همچنین به کاربران زمان پایان دوره آزمایشی رایگان را هشدار می‌دهد. گوگل همچنین برای کاربرانی که قصد حذف برنامه‌ای با اشتراک فعال را دارند نیز نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. این تغییرات از 27 خرداد در پلی استور اعمال می‌شوند. تا قبل از این تاریخ، مراقب اشتراک‌ برنامه‌ها باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آساره نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
شرکت شما آیا امام رضا گرگان خدمات داره؟
پاسخ: بله در امام رضا شهر گرگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone