🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22375.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

با جذب سرمایه؛ تاکسی اینترنتی کارچین به زودی فعالیت خود را در کشور آغاز می‌کند

مدیرعامل کارچین از جذب سرمایه اولیه از طریق چند سرمایه‌گذار فرشته در بازار داخلی برای فعالیت فاز اولیه این پلتفرم تاکسی اینترنتی بلاکچینی خبر داد. او در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که توکن کارنسی ...

مدیرعامل کارچین از جذب سرمایه اولیه از طریق چند سرمایه‌گذار فرشته در بازار داخلی برای فعالیت فاز اولیه این پلتفرم تاکسی اینترنتی بلاکچینی خبر داد. او در گفتگو با دیجیاتو خبر داد که توکن کارنسی (CarNC) این محصول به زودی رونمایی خواهد شد و آنها قصد دارند بعد از گذشت بیش از یک سال، این استارتاپ را به زمان عرضه محصول خود نزدیک‌تر سازند.

«امیرعباس امامی» هم بنیانگذار کارچین که بیش از یک سال از رونمایی شدنش در دانشگاه شریف می‌گذرد در گفتگو با دیجیاتو علت طولانی شدن عرضه این محصول را در بطن بلاکچینی این محصول می‌داند:

«ایده کارچین اوایل سال ۹۷ شکل گرفت و بهمن ماه همان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - سال هم برای اولین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - بار از این طرح رونمایی شد. تصورمان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - بر این بود که می‌توانیم ده میلیارد تومان منابع جذب کنیم و با آن توسعه محصول را محقق کنیم. عرضه پلتفرم‌های بلاکچینی با سرویس‌های استارتاپی رایج تفاوت دارد و تیم‌های مشغول در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - این حوزه با یک White Paper سرمایه جذب کرده و محصول را توسعه می‌بخشند. در اینجا راندهای مختلف سرمایه‌گذاری و MVP و... که در چرخه فعالیت یک استارتاپ وجود دارد، جریان ندارد.»

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان

امامی تاکید دارد که روش استارتاپ‌های بلاکچینی در دنیا برعکس مراحل فعالیت یک استارتاپ است و آنها این موضوع را در شهریور ماه ۹۸ بعد از آزمون‌وخطاهای بسیار متوجه شدند؛ البته نرخ پایین سرمایه‌گذاری VCها و مسائل ارزی نیز در تحقق نیافتن این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

هم‌بنیانگذار کارچین تاکید دارد که آنها سپس با چند سرمایه‌گذار فرشته در داخل بازار ایران صحبت کردند و به صورت خرد خرد توانستند سرمایه اولیه‌ای جذب کنند که منجر به رونمایی اولیه این محصول در عرض - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - دو سه ماه آینده شود.

امامی می‌گوید آنها با پارتنرهایی چون شرکت سرمایه‏‌گذاری خطرپذیر رایان‌ونچر، شرکت رستاک میدیا سپهر، استارتاپ جابه‌جا (یک تاکسی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - اینترنتی فعال در غرب کشور که وظیفه تست عملیاتی اولیه کارچین را بر عهده دارد) و شرکت ایکب توانستند هزینه‌های محصول خود را کاهش دهند و بخشی از توکن‌های کارچین به آنها واگذار شده است؛ توکن‌هایی که یکی از اصلی‌ترین وجه تمایز این محصول با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - تاکسی‌های اینترنتی رایج است:

«توکن‌های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - کارچین می‌تواند حتی برای کسانی که سفر انجام نمی‌دهند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - یک بیزینس شکل بدهد چرا که تعداد محدودی از آنها وجود دارد و ارزش آنها با انجام هر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - سفر بیشتر می‌شود. در سیستم کارچین ما، این رانندگان هستند که نرخ سفرها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - را پیشنهاد می‌دهند و مسافرین از بین لیست، سفرهای خود را می‌پذیرند. یک روش معکوس که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - در آن هیچ کارمزدی برای راننده هم لحاظ نمی‌شود و کارمزد به پرووایدرهایی تعلق می‌گیرد که رانندگان را در سیستم رجیستر کرده باشند.»

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان

امامی در پاسخ به این پرسش که آیا ایده آنها یک ایده جدید است یا خیر به دیجیاتو می‌گوید: - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - «اتفاقا برخی از افراد اکوسیستم تصور می‌کنند که این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - ایده خیلی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - جدید است در حالی که بلاکچین یک سرویس تاکسی اینترنتی ساده‌ترین مثال بلاکچین برای متخصصین این حوزه است و تاکنون چندین مورد شرکت تاکسی اینترنتی مبتنی بر بلاکچین در دنیا راه‌اندازی شده که البته هیچ‌کدام نتوانسته بازار را از آن خود کند ولی امیدواریم که این سرویس بتواند در ایران مورد اقبال مواجه شود.»

امامی کارکرد کارچین را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - به زبان ساده برای دیجیاتو توضیح می‌دهد و تاکید دارد آنها به زودی محتواهای بسیاری در زمینه با نحوه کارکرد محصولشان برای مردم و تاکسی‌های اینترنتی عرضه خواهند کرد تا آنها را با این مفهوم جدید و نوین بیشتر آشنا سازند:

«یک پلتفرم Open Source که به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - خودی خود کارکردی ندارد که بازیگران مختلفی در آن وجود دارد: رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل و مسافرین. این شرکت‌های می‌توانند شبکه سفر خود را با یکدیگر در کارچین به اشتراک بگذارند و رانندگان قیمت سفر را در سرویس تعدیل می‌نمایند. تعداد توکن‌های موجود در کارچین محدود بوده و یک میلیارد در نظر گرفته شده و ارزش آنها با ازدیاد تعداد سفرها در این بستر بیشتر و بیشتر شده و همه بازیگران می‌توانند از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - این توکن‌ها به عنوان یک منبع سرمایه‌گذاری خود استفاده نمایند و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان - در سودهای بلندمدت این پلتفرم شریک شوند.»

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سیاهکل استان گیلان

کارچین می‌خواهد که به کمک زیرساخت فناوری بلاکچین علاوه بر امکان مشارکت و سهامداری تمام بازیگران در پلتفرم و کسب منفعت از افزایش ارزش آن طی زمان، با ایجاد بستری ضد انحصاری و ایجاد فضایی رقابتی بین سرویس دهندگان و رانندگان باعث کاهش شدید کارمزدها و تعیین رقابتی قیمت‏های سفر و ایجاد یک پول مجازی با ارزش بشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone