🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22362.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی مایکروسافت باگ‌های امنیتی را با دقت ۹۹ درصد شناسایی ‌می‌کند

مایکروسافت سیستم جدیدی را ابداع کرده که با دقت ۹۹ درصد امنیتی یا غیر امنیتی بودن باگ‌های نرم افزاری را شناسایی می کند. مایکروسافت که پیش از این به استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ...

مایکروسافت سیستم جدیدی را ابداع کرده که با دقت ۹۹ درصد امنیتی یا غیر امنیتی بودن باگ‌های نرم افزاری را شناسایی می کند.

مایکروسافت که پیش از این به استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای تقویت کارایی آنتی ویروس خود روی آورده بود، حالا - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - از این فناوری‌ها برای شناسایی باگ‌های نرم افزاری استفاده می‌کند. این شرکت سیستمی را ابداع کرده که با دقت ۹۹ درصد باگ‌های امنیتی را از موارد کم اهمیت تشخیص می‌دهد. دیگر قابلیت این سیستم شناسایی باگ‌های حیاتی و با اولویت بالا در ۹۷ درصد موارد است.

در توسعه این مدل مبتنی بر یادگیری ماشین از ۱۳ میلیون باگ و آیتم شناسایی شده توسط ۴۷ هزار توسعه دهنده استفاده شده که در مخازن گیت هاب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - و AzureDevOps ذخیره شده‌اند. این سیستم ابتدا تمایز بین باگ های امنیتی و غیر امنیتی را فراگرفته و در مرحله بعد آنها را با عبارت های حیاتی، مهم یا کم اثر برچسب گذاری می‌کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی

مدل مذکور در تشخیص باگ‌ها از دو تکنیک استفاده می‌کند. روش اول که الگوریتم TF-IDF یا «معکوس فراوانی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - در سند» نام دارد ابتدا تعداد دفعات وجود یک کلمه در سند را تعیین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - کرده و عدد بدست آمده را با مجموعه‌ای از عناوین از پیش تعیین شده مقایسه می‌کند. به گفته مایکروسافت عناوین باگ آنها معمولا کوتاه بوده و حدودا شامل ۱۰ کلمه می‌شود.

غول نرم افزاری در تکنیک دوم از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - مدل رگرسیون لجستیک خود استفاده می‌کند که با تکیه بر تابع لجستیک احتمال وجود یک رویداد را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - مدل سازی می‌کند. مایکروسافت نحوه بکارگیری یادگیری ماشین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - و متخصصان امنیتی برای شناسایی باگ را بدین شکل شرح داده است:

توسعه دهندگان نرم افزار هر روزه با لیست بلندبالایی از قابلیت ها و باگ‌ها سرو کار دارند. متخصصان امنیتی برای کمک به آنها با استفاده از ابزارهای خودکار باگ‌های امنیتی را اولویت بندی می‌کنند اما گاهی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - تشخیص اشتباه باعث هدر رفتن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - زمان زیادی از مهندسان می‌شود. تیم های امنیتی و علوم داده برای حل این مشکل گرد هم آمده و راه‌های استفاده از پتانسیل‌های یادگیری ماشین را بررسی کردند. ما دریافتیم که با کنار هم قرار دادن مدل های یادگیری ماشین و متخصصان امنیتی می‌توان شناسایی و طبقه بندی باگ‌ها را به شکل چشمگیری بهبود بخشید.

سیستم شناسایی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - باگ مایکروسافت در این شرکت به کار گرفته شده و با داده‌های جدید آموزش می‌بیند. این داده ها توسط متخصصانی تدوین شده که بر میزان وقوع باگ طی فرایند توسعه نرم افزار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر دلیجان استان مرکزی - نظارت دارند. در ماه های آتی روش مورد استفاده در این مدل همراه با مدل‌های نمونه از طریق گیت هاب به صورت متن باز منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادیان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
تجربه من از خدمات تعمیرچی در تعمیر مایکروفر DL740 از مجموعه دلمونتی در شهر دلیجان، میانبر بزرگرایی در منطقه بلوار فاضل، کاملاً متوسط بود. البته نه چندان بد، اما نه همچنان عالی. خدمه تعمیرچی به حرفه خود عمل کردند و مایکروفر را به خوبی تعمیر کردند، اما من از برخی جزئیات از قبیل تاخیر و بعضی سوالات اضافی خسته شده بودم. به عبارت دیگر، اگر شما به دنبال یک تجربه با کیفیت در تعمیر مایکروفر هستید، تعامل با تعمیرچی ممکن است با خودش هزینه و مزایایی داشته باشد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone