🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22390.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپلیکیشن Camera Go گوگل حالت HDR را به گوشی‌های اقتصادی می‌آورد

نزدیک به یک ماه پیش شاهد رونمایی از اپلیکیشن Camera Go گوگل بودیم که قابلیت‌های مناسبی در اختیار دستگاه‌های پایین رده قرار می‌داد. حالا با بررسی فایل APK این برنامه، مشخص شده که گوگل در ...

نزدیک به یک ماه پیش شاهد رونمایی از اپلیکیشن Camera Go گوگل بودیم که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - قابلیت‌های مناسبی در اختیار دستگاه‌های پایین رده قرار می‌داد. حالا با بررسی فایل APK این برنامه، مشخص شده که گوگل در حال بررسی حالت HDR برای آن است.

در زمان عرضه اولیه این برنامه، گوگل اعلام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - کرد که قابلیت پشتیبانی از +HDR - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - را برای آن در نظر نگرفته، اما در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از فایل APK، مشخص شده که گزینه «تقویت جزئیات» یا همان حالت HDR در آن وجود دارد. قابلیت افزایش جزئیات دارای سه گزینه خاموش، خودکار و روشن است و در این حالت چندین تصویر با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا رنگ و جزئیات تصویر نهایی بهبود پیدا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - کند.

گوگل علاوه بر این حالت، +HDR را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته. +HDR هم اکنون در گوشی‌های هوشمند گوگل مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما اضافه شدن آن به اپلیکیشن Camera Go گوگل تقریبا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - غیرممکن به نظر می‌رسد. همانطور که می‌دانید محصولات مجهز به سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - اندروید گو مانند نوکیا 1.3 به سخت افزار ضعیفی مجهز شده‌اند، اما ظاهرا گوگل قصد دارد کیفیت تصاویر این دستگاه‌ها را نیز بهبود دهد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران

حالت +HDR در پرچمداران گوگل قادر به ثبت حداکثر 8 فریم و سپس ترکیب آن‌ها با یکدیگر است. این کار نیاز به رم بالایی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - دارد و با توجه به میزان رم پایین دستگاه‌های مجهز به اندروید گو، چنین ویژگی می‌تواند برای کاربران دردساز شود. علاوه بر این موضوع، این محصولات فاقد لرزشگیر اپتیکال هستند، بنابراین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - هرگونه لرزش می‌تواند روی خروجی تاثیر منفی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - داشته باشد، مگر اینکه سوژه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - عکاسی برای چندین عکس پشت سرهم کاملا ثابت باقی بماند.

در صورتی که گوگل بتواند حالت +HDR را این اپلیکیشن اضافه کند، احتمالا تعداد زیادی از کاربران محصولات اندرویدی آن را دانلود و نصب می‌کنند. برای افزایش کیفیت تصاویر دستگاه‌های مجهز به اندروید Go، حتما نباید گوگل حالت +HDR را به اپلیکیشن دوربین آن‌ها اضافه کند و همان حالت - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آمل استان مازندران - HDR کافی به نظر می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone