🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22370.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

هکرها با حمله فیشینیگ میلیون‌ها یورو از صندوق مقابله با کرونا سرقت کردند

هکرها با طراحی حمله فیشینگ و سو استفاده از بحران کرونا در یکی از بزرگترین ایالت‌های آلمان ده‌ها میلیون یورو را به یغما بردند. مقامات ایالت «نوردراین-وستفالن» (NRW) سایتی را برای ثبت نام و دریافت کمک‌های دولتی اختصاص ...
هکرها با طراحی حمله فیشینگ و سو استفاده از بحران کرونا در یکی از بزرگترین ایالت‌های آلمان ده‌ها میلیون یورو را به یغما بردند.

مقامات ایالت «نوردراین-وستفالن» (NRW) سایتی را برای ثبت نام و دریافت کمک‌های دولتی اختصاص داده بودند اما این سایت در روند تایید هویت شهروندان با مشکلات امنیتی مواجه بوده است. هکرها با طراحی کپی این سایت و انتشار لینک‌های آن از طریق ایمیل شهروندان را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - به جای ثبت نام در سایت اصلی به صفحات جعلی هدایت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - کرده و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - اطلاعات هویتی آنها را به سرقت بردند.

مهاجمان سپس این داده‌ها را در سایت اصلی وارد کرده و به جای شماره حساب شهروندان حساب‌های خود را معرفی کردند تا بدین ترتیب کمک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - مالی دولت را به جیب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - بزنند. مقامات ایالت NRW بعد از حدود یک ماه به پرداخت‌ها مشکوک شده و سایت را از دسترس خراج کردند.

دولت محلی این ناحیه طی بحران کرونا حدود ۳۸۰ هزار درخواست کمک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - دریافت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - و با ۳۶۰ هزار مورد آن موافقت کرده است. به گفته مقامات ایالت NRW در این بین حدود ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ درخواست از سوی کلاهبرداران ارائه شده که به معنی سرقت ۳۱.۵ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - تا ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم

مقامات قضایی در حال بررسی پرونده هستند اما موج اصلی انتقادات متوجه مقامات ایالت NRW است که در تامین امنیت سایت و صیانت از اطلاعات شهروندان شکست خورده‌اند.

در حالی که دیگر ایالات های آلمان برای تایید هویت شهروندان خواستار آپلود مدارک اسکن شده یا پر کردن فرم فیزیکی و ایمیل آن می شوند، مقامات این شهر به پر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - کردن فرم‌ها بدون هیچ معیار امنیتی دیگری برای احراز هویت، بسنده کرده‌اند.

این ایالت بار دیگر سایت کمک به شهروندان آسیب دیده از بحران کرونا را راه‌اندازی کرده اما اینبار کمک نقدی تنها در صورتی پرداخت می‌شود که شماره حساب ارائه شده پیش از این برای پرداخت مالیات بکار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر قنوات استان قم - رفته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone