🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22364.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌خواهد ناچ نمایشگر آیفون ۱۲ را کوچکتر کند

یکی از بخش‌هایی که انتظار می‌رود اپل با معرفی آیفون ۱۲ تغییر دهد، ناچ نسبتا بزرگ است که از آیفون X تاکنون طراحی ثابتی داشته است. اخیرا رندرهایی از آیفون ۲۰۲۰ منتشر شده که در ...

یکی از بخش‌هایی که انتظار می‌رود اپل با معرفی آیفون ۱۲ تغییر دهد، ناچ نسبتا بزرگ است که از آیفون X تاکنون طراحی ثابتی داشته است. اخیرا رندرهایی از آیفون ۲۰۲۰ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - منتشر شده که در آن ناچ به شکل بسیار محسوسی کوچک دیده می‌شود.

بر اساس تصویری که منتشر شده، می‌توان بازنگری اپل در چینش ماژول‌های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - دوربین «True Depth» و مشتقات «Face ID» را دید. مهمترین مسئله تغییر جای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - Earpiece آیفون ۱۲ بوده که از میان دوربین سلفی و «Flood Illuminator» به حاشیه بالای نمایشگر منتقل شده است. نکته دیگر مربوط به خود حاشیه‌ها می‌شود که نسبت به آیفون ۱۱ پرو کوچکتر به نظر می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی

سنسور تشخیص روشنایی نور و سنسور - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - مجاورت نیز کمی جابجا شده و به نظر می‌رسد هر دو یک فضای واحد را در مرکز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - ناچ آیفون ۱۲ اشغال می‌کنند. دو المان مخصوص برای کارکرد Face ID یا همان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - Flood Illuminator و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - ماژول Dot Projector نیز به مرکز ناچ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - گرایش داشته‌اند تا ابعاد کلی آن کاهش یابد. البته شنیده‌ها حاکی از آن است که ارتفاع خود ناچ نیز کاهش داشته، ولی تایید صحت آن تنها به کمک شماتیک دقیق ممکن است.

به صورت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - کلی اولین بار مینگ چی کو در سال گذشته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - از کاهش ابعاد ناچ خبر داد و اعلام کرد اپل قصد دارد فضایی که توسط آن اشغال شده را کاهش دهد. البته همواره عرضه آیفونی بدون ناچ و بریدگی نمایشگر محتمل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - است، ولی با توجه به رندرهای افشاشده به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - نظر می‌رسد این تغییرات در سال‌های آینده اعمال شود. در هر صورت کاهش ابعاد ناچ می‌تواند اندکی به سایز نمایشگر اضافه کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی

آیفون ۱۲ پرو مکس با ابعاد نمایشگر ۶.۷ اینچی نیز احتمالا حاصل کاهش فضای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - اشغال شده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - توسط ناچ است. با این حال از آن جایی که هنوز ۵ ماه دیگر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر فراهان استان مرکزی - تا زمان معمول معرفی آیفون باقی مانده، باید با احتیاط نسبت به تغییرات آیفون ۱۲ صحبت کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone