🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22382.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

گوگل مشغول توسعه چیپست اختصاصی خود برای پیکسل و کروم بوک است

گوشی های پیکسل و کروم بوک ها ممکن است در آینده به چیپست اختصاصی گوگل مجهز شوند. بر اساس گزارش Axios، غول موتورهای جستجو در حال توسعه چیپست بوده و احتمال دارد پیکسل سال بعد را ...

گوشی های پیکسل و کروم بوک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - ها ممکن است در آینده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - به چیپست - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - اختصاصی گوگل مجهز شوند.

بر اساس گزارش Axios، غول - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - موتورهای جستجو در حال توسعه چیپست بوده و احتمال دارد پیکسل سال بعد را به آن مجهز کند. اسم رمز این چیپست «Whitechapel» بوده و گوگل برای طراحی و تولید پردازنده هشت هسته‌ای خود بر پایه‌ی معماری ARM - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - از سامسونگ کمک گرفته است.

گفته می شود چیپست مورد بحث از فناوری 5 نانومتری سامسونگ بهره می‌گیرد و نسبت به چیپست های 7 نانومتری که امروزه در اکثر گوشی های پرچمدار یافت می شوند، برتری دارد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - علاوه بر این، سخت افزار آن برای یادگیری ماشینی بهینه شده و قطعه ای مختص قابلیت های همیشه روشن دستیار گوگل خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس

گوگل قصد دارد با تولید پردازنده اصلی، سرعت و شارژدهی گوشی های خود را بیش از پیش بهینه کرده و با اپل که مدت هاست از چیپست اختصاصی در آیفون ها استفاده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - کرده، رقابت کند. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - لازم به ذکر است که پیکسل 4 از تراشه ساخت این شرکت به نام «Pixel Neural Core» برای وظایف هوش مصنوعی و قابلیت های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - هوشمند دوربین استفاده می کند.

گوگل فوریه سال گذشته میلادی تیمی را در هند مأمور طراحی چیپست کرد و طراحان شرکت هایی مثل اینتل و کوالکام را به خدمت گرفت.

در گزارش سایت Axios نوشته شده با اینکه گوگل در حال حاضر کار روی نمونه اولیه چیپست را آغاز کرده، ولی تا سال آینده از آن استفاده نخواهد کرد. نکته جالب اینکه شایعه شده پیکسل 5 و پیکسل 5XL از چیپست میان رده اسنپدراگون 765G برخوردار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - خواهند بود، بنابراین احتمال عرضه پیکسل 6 با چیپست اختصاصی بالاست.

منبع یاد شده اشاره می کند که گوگل در درازمدت از چیپست خود در کروم بوک ها هم استفاده خواهد کرد. در حال حاضر معلوم نیست این تراشه در محصولات مبتنی بر کروم سازنده هایی مثل دل یا ایسوس هم به کار خواهد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر لارستان استان فارس - رفت یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone