🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22358.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

همکاری ناسا و ESA برای تحلیل نمونه ۴۸ ساله عملیات آپولو ۱۷ از سطح ماه

آژانس فضایی اروپا اعلام کرده به ناسا در بررسی و تحلیل نمونه‌های جمع‌آوری شده توسط عملیات آپولو ۱۷ در سال ۱۹۷۲ میلادی کمک می‌کند. بر اساس گفته‌های ناسا، بررسی و تحلیل این نمونه می‌تواند برخی ...

آژانس فضایی اروپا اعلام کرده به ناسا در بررسی و تحلیل نمونه‌های جمع‌آوری شده توسط عملیات آپولو ۱۷ در سال ۱۹۷۲ میلادی کمک می‌کند. بر اساس گفته‌های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ناسا، بررسی و تحلیل این نمونه می‌تواند برخی از ویژگی‌های سطح ماه را نشان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دهد که با تکنولوژی‌های - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دهه ۷۰ میلادی امکان ارزیابی آن‌ها وجود نداشت. یکی دیگر از نتایج این ارزیابی، می‌تواند کارآمد بودن نحوه ذخیره و نگه‌داری طولانی مدت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نمونه‌ها به شکل فعلی باشد.

آژانس فضایی اروپا (ESA) همچنین عنوان کرده که بخش پایینی محفظه نگه‌داری از نمونه باز شده و بخش بالایی آن نیز در آینده‌ای نزدیک باز خواهد شد. این نمونه‌ها مربوط به رانش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - زمین در دره تاروس-لیترو کره ماه است که به صورت خاص نوید وقوع یک زمین لرزه را می‌دهد. هدف آن‌ها نیز برسی علل رخ دادن چنین پدیده‌ای در ماه عنوان شده است.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان

فضانوردان برای به دست آوردن این نمونه یک سیلندر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ۷۰ سانتی متری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را داخل سطح - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کره ماه کرده تا بتوانند از سطح ماه مغزه‌گیری کنند. آن‌ها سپس مغزه به دست آمده را به دو بخش تقسیم کرده و با وکیوم کردن بخش پایینی، آن را به کره زمین فرستادند. دانشمندان - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سپس نمونه را دوباره داخل یک محفظه وکیوم دیگر قرار داده تا بیش از پیش از آن محافظت کنند.

به نظر می‌رسد بخش پایینی این مغزه غنی از گازهای فرار - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مانند هیدروژن و کربن دی‌اکسید باشد، زیرا آنقدر به سطح ماه نزدیک شده تا در اثر سرما، داخل خاک گیر کنند. تیم جمع‌آوری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و نگهداری از نمونه‌های فضایی ناسا، مسئولیت حفظ این نمونه را طی این سال‌ها بر عهده داشتند. آژانس - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فضایی اروپا برای کمک به ناسا در بررسی و تحلیل این نمونه فرانچسکا مک‌دونالد از بخش «AAAS» را در ماه دسامبر به دپارتمان «ANGSA» ناسا فرستاده تا در باز کردن و تحلیل نمونه بالایی به دست آمده از عملیات آپولو ۱۷ کمک کند.

در ادامه آن‌ها می‌خواهند محفظه‌ای بسازند که گازهای فرار احتمالی در اثر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باز شدن بخش پایینی نمونه را جذب کنند. نتایج به دست آمده از این تحقیقات می‌تواند به یافتن دلیل اصلی لغزش زمین در سطح یک ماه کمک شایانی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرتیستون نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
سلام تعمیرچی آیا ایثارگران کبودرآهنگ هم تعمیرات مایکروفر کندی MIC20GDFX داره
پاسخ: بله در ایثارگران شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone