🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22361.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رویکرد متفاوت LG در معرفی موبایل: طراحی ظاهری Velvet رونمایی شد [تماشا کنید]

کمپانی ال جی چندی پیش از زبان طراحی مینیمال خود برای گوشی‌های آینده رونمایی کرد. چندی پس از آن نیز نام گوشی بعدی این کمپانی که از این زبان طراحی پیروی می‌کند منتشر شد. اکنون ...

کمپانی ال جی چندی پیش از زبان طراحی مینیمال خود برای گوشی‌های آینده رونمایی کرد. چندی پس از آن نیز نام گوشی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - بعدی این کمپانی که از این زبان طراحی پیروی می‌کند منتشر شد. اکنون کمپانی کره‌ای به صورت رسمی از طراحی گوشی ال جی Velvet رونمایی کرده است.

ال جی Velvet همان طور که این کمپانی وعده داده بود با هدف ساده‌سازی طراحی گوشی به بازار عرضه خواهد شد. مهم‌ترین تغییری که در این گوشی شاهد هستیم مربوط به چینش سنسورهای دوربین است. ال جی برای مینیمال کردن و کاستن از شلوغی‌های پشت این گوشی از ۴ دایره استفاده کرده که به ترتیب از بالا به پایین کوچک می‌شوند. چهارمین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - و کوچک‌ترین دایره نیز مربوط به فلاش دوربین Velvet بوده و ال جی نام این چینش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - را «قطره باران» انتخاب کرده است.

کمپانی ال جی برای متمایزتر کردن گوشی خود از دیگر گوشی‌های موجود در بازار، از المان طراحی جدیدی به نام «کمان سه بعدی» استفاده کرده که در پی آن لبه‌های نمایشگر و قاب پشتی به صورت متقارن انحنا پیدا کرده‌اند تا در دست گرفتن ال جی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - Velvet حس بهتر و طبیعی‌تری را به کاربر القا کند. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - ال جی در رابطه با این المان طراحی می‌گوید:

«این طراحی هنرمندانه به معنی کمتر شدن لبه‌های تیز و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - زوایای قائم است تا در دست گرفتن آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - هم حس بهتری را به کاربر القا کند و هم دیدن آن لذت‌بخش‌تر باشد.»

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل

نکته دیگری که پیش از نیز گمان می‌رفت ال جی برای گوشی جدید خود در نظر بگیرد، چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵ 5G است. در نتیجه به طور قطع - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - می‌دانیم این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - کمپانی کره‌ای هنوز تصمیمی مبنی بر معرفی پرچمداران خود با این زبان طراحی را ندارد. البته واضح - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خلخال استان اردبیل - است که ال جی سعی دارد در ابتدا واکنش‌ها نسبت به این زبان طراحی را در ال جی Velvet بسنجد و در صورت مثبت بودن، آن را به پرچمداران خود نیز بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone