🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22391.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

شیوع کرونا؛ مایکروسافت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ را تمدید کرد

قرار بود مایکروسافت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را پایان دهد، اما این کمپانی اعلام کرده به دلیل شیوع ویروس کرونا و دورکاری بسیاری از کارمندان IT، پایان پشتیبانی را با ۶ ما تاخیر ...

قرار بود مایکروسافت پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - را پایان دهد، اما این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - کمپانی اعلام کرده به دلیل شیوع - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - ویروس کرونا و دورکاری بسیاری از کارمندان IT، پایان پشتیبانی را با ۶ ما تاخیر آغاز می‌کند.

هدف این غول ردموندی همکاری حداکثری با کسب و کار‌هایی است که به دلیل پاندمی ویروس کرونا، ضرر و زیان دیده‌اند. به همین دلیل مایکروسافت تصمیم دارد پایان پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - ویندوز ۱۰ را با ۶ ماه تاخیر آغاز کند. در بیانیه مایکروسافت آمده «مایکروسافت عمیقا با مشتری‌های بین‌المللی خود که با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، تعامل دارد. به عنوان یکی دیگر از اعضای این جامعه جهانی، می‌خواهیم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - کاری کنیم که استرس و اضطراب مشتری‌های ما بیش‌تر از این نشود».

پیش از این قرار بود مایکروسافت پشتیبانی از نسخه ۱۷۰۹ ویندوز ۱۰ (اینترپرایز، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - آموزش و IoT) را روز گذشته پایان دهد. اکنون اما تصمیم بر این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - شده تا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - پشتیبانی از این نسخه تا روز ۱۳ اکتبر ادامه داشته باشد. ویندوز ۱۰ نسخه ۱۸۰۹ (هوم، پرو، آموزش پرو، ورک‌استیشن پرو و IoT) نیر به جای ۱۲ ماه مه، در تاریخ ۱۰ نوامبر به پایان دوره پشتیبانی خود می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان

در کنار نسخه‌‌های ویندوز ۱۰ فوق، چندین ویندوز دیگر نیز با ۶ ماه تاخیر به پایان زمان پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - خود می‌رسند:

  • Windows Server 1809
  • Configuration - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - Manager 1810
  • SharePoint Server 2010
  • SharePoint Foundation 2010
  • Project Server 2010

با این حال مایکروسافت هیچ تصمیمی مبنی بر پایان دادن به پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - از نسخه‌های آفیس ۲۰۱۰، Project 2010، نسخه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - مک آفیس ۲۰۱۶ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - و آفیس ۲۰۱۳ ندارد. تاخیر در پایان پشتیبانی از نسخه‌های ویندوز ۱۰ برای بسیاری از مهندسین IT حیاتی به حساب می‌آید، زیرا اکنون در حال ارائه روش‌‌‌های دورکاری به همکاران خود هستند. همچنین این تاخیر بدان معنا خواهد بود که پچ‌ها و آپدیت‌ها هنوز هم برای نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ منتشر می‌شوند.

مایکروسافت می‌گوید که با توجه به شرایط موجود و تغییر و تحولات آن، «به مشتری‌های خود گوش می‌دهد» و در صورتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - که شرایط باز هم تغییر کند، آن را در وب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر چمخاله استان گیلان - سایت خود اعلام می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone