🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22373.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پلتفرم‌های رزرو هتل و اقامتگاه می‌توانند فعالیت خود را مجدداً آغاز کنند

پلتفرم‌های گردشگری و رزرو هتل و اقامتگاه از امروز می‌توانند فعالیت خود را مجددا شروع کنند. «رضا الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کشوری در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر آن ...

پلتفرم‌های گردشگری و رزرو هتل و اقامتگاه از امروز می‌توانند فعالیت خود را مجددا شروع کنند. «رضا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - الفت نسب» عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی کشوری در گفتگو با دیجیاتو ضمن اعلام این خبر آن را یک «خبر خوش» در روزهایی که کسب‌وکارها با مشکلات مالی عدیده‌ای روبرو هستند می‌داند. به گفته الفت نسب هتل‌ها بر اساس قانون بسته نیستند و امکان ارائه خدمات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گردشگران دارند و از همین رو پلتفرم‌های گردشگری مایل بودند تا بتوانند خدمات خود را از نو آغاز نمایند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان

الفت نسب باور دارد که شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا قرار نیست به این زودی‌ها پایان یابد و احتمالا چند ماه دیگری نیز دنیا و ایران را درگیر خود خواهد کرد، به همین خاطر هم معتقد است که نباید در طول این چند ماه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - «اقتصاد را تعطیل کرد» و باید اصناف مختلف به تدریج و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر بگیرند. او در همین رابطه می‌گوید:

«پلتفرم‌های گردشگری از بزرگترین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - متضررین این موضوع بوده‌اند و در پرداخت حقوق پرسنل خود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - مشکلات شدیدی داشتند. به همین خاطر زمانی که دولت  به هتل‌ها و اقامتگاه‌ها اجازه فعالیت داد، ما هم با نامه‌ای از دادستانی کشور که پیش‌تر دستور توقف فعالیت پلتفرم‌های آنلاین این حوزه را صادر کرده بود، خواستیم که به بازگشایی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - مجدد این سایت‌ها چراغ سبز نشان دهد تا آنها ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بتوانند فعالیتشان - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - را آغاز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - کنند.»

عضو اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی با اشاره به تعطیلات پیش روی خرداد ماه، می‌گوید که سایت‌های گردشگری و رزرواسیون هتل و اقامتگاه حالا می‌توانند با مساعدت دادستانی فعالیت خود - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - آغاز نمایند: «خوشبختانه دادستانی کشور هم با درک شرایط موجود این اجازه را به پلتفرم‌ها داده تا با نظارت بهداشتی دقیق و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و خدمات پزشکی به فعالیت خود ادامه دهند.»

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان

دادستانی کشور در نامه‌ای که به مدیران سایت‌های گردشگری زده تاکید کرده که فعالیت آنها فعلا مجاز - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - خواهد بود و در صورت تغییر شرایط و ابطال این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - مجوز، مراتب را فورا به اطلاع - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بانه استان کردستان - آنها خواهد رساند. الفت نسب در همین راستا تاکید دارد که نظارت روی خدمات پرواز و هتل‌ها و... از سوی نهادهای ذی‌ربط دولتی و حاکمیتی نیز باید صورت گیرد و خود سایت‌ها نیز به عنوان عامل میانه باید نظارت بیشتری روی روند کار خود داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone