🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22387.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس ۸ و ۸ پرو رسما معرفی شدند؛ چینی‌ها رقیب می‌طلبند

وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد. وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو اولین محصولات وان پلاس برای سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شوند. این موبایل‌ها به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده‌اند و با ...

وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرد. وان پلاس ۸ و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - وان پلاس ۸ پرو اولین محصولات وان پلاس برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شوند. این موبایل‌ها به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده‌اند و با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با سایر پرچمداران امروزی، در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

پس از مدت‌ها انتظار وان پلاس با برگزاری یک مراسم آنلاین، گوشی‌های جدید خود را معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت، این محصولات به حفره درون نمایشگر مجهز شده‌اند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - و دیگر خبری از دوربین سلفی پاپ آپ در نسخه پرو نیست. در ادامه این دو گوشی هوشمند را معرفی می‌کنیم.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان

وان پلاس ۸ از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با نسبت تصویر ۲۰:۹ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - و رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. رفرش ریت این نمایشگر برابر ۹۰هرتز بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته. وان پلاس برای تامین قدرت این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده کرده و آن را در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - حافظه داخلی UFS ۳.۰ عرضه می‌کند.

این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.78 بوده که دارای لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال است. سنسور ۲ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - مگاپیکسلی ماکرو با دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 نیز برای آن در نظر گرفته شده. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - دریچه دیافراگم f/2.0 دسترسی دارند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان

وان پلاس ۸ برای تامین انرژی خود از یک باتری - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - 4300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی Warp Charge 30T استفاده می‌کند. این دستگاه دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ است. ابعاد این گوشی هوشمند برابر با ۸.۰ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - × ۷۲.۹ × ۱۶۰.۲ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۱۸۰ - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - گرم می‌رسد.

وان پلاس ۸ پرو، یکی از موردانتظارترین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - پرچمداران سال ۲۰۲۰ به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی Fluid AMOLED با رزولوشن +QHD - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - مجهز شده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار گرفته. وان پلاس رفرش ریت این پنل را از ۹۰ هرتز به ۱۲۰ هرتز افزایش داده تا عملکرد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - روانی داشته باشد. روشنایی این پنل حداکثر به 1300 نیت می‌رسد. این نمایشگر 10 بیتی بوده و از +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته. سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.78 بوده که توسط سنسور اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2، سنسور ۸ مگاپیکسلی تله - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - فوتو با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابر و لرزشگیر اپتیکال و سنسور فیلتر رنگ 5 مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - با دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود. در جلوی این دستگاه یک سنسور 16 مگاپیکسلی قرار گرفته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - است.

دوربین فیلتر رنگ از افکت‌های نور و همچنین فیلترها برای عکس‌برداری پشتیبانی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - این دوربین در زمینه فیلم‌برداری از حالت HDR و حداکثر رزولوشن 4K‌ با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. سنسور اصلی دوربین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان

قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌شود. وان پلاس ۸ پرو حداکثر از 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

انرژی وان پلاس ۸ پرو توسط یک باتری 4510 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی بی‌سیم است. با استفاده از این فناوری می‌توان ۵۰ درصد ظرفیت باتری را در مدت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - زمان ۳۰ دقیقه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - شارژ کرد. شارژ سیمی این دستگاه سرعت بالاتری دارد. Warp Charge 30T می‌تواند 50 درصد ظرفیت باتری را در 23 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - دقیقه شارژ کند. این پرچمدار به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ مجهز شده. ابعاد این گوشی هوشمند برابر با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - ۸.۵ × ۷۴.۳۵ × ۱۶۵.۳ میلی‌متر بوده و وزن آن به ۱۹۹ گرم می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان

وان پلاس ۸ و ۸ پرو از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌های هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز به فروش می‌رسند، البته کاربران می‌توانند وان پلاس ۸ را در رنگ Interstellar Glow نیز سفارش دهند.

وان پلاس ۸ در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۹۹ دلار و در مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اگر به مدل پرو این گوشی هوشمند علاقه داشته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - باشید، برای نسخه مجهز به ۸ گیگابایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر خرمدره استان زنجان - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۸۹۹ دلار و برای مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی باید ۹۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید.

به روز رسانی: وان پلاس 8T

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone