🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39857.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات تازه اوبر: استعفای کارکنان ارشد و اتهام سرقت اسرار تجاری رقبا

اوبر اخیراً سرقت اطلاعات 57 میلیون کاربر را اعلام کرده بود که شامل نام، شماره تلفن و ایمیل آنها می شد. در پی این اتفاق به تازگی سه مدیر ارشد بخش های بین الملل، عملیات ...

اوبر اخیراً سرقت اطلاعات 57 میلیون کاربر را اعلام کرده بود که شامل نام، شماره تلفن و ایمیل آنها می شد. در پی این اتفاق به تازگی سه مدیر ارشد بخش های بین الملل، عملیات تجاری و حفاظت فیزیکی اوبر استعفا داده اند.

هفته پیش اوبر اخراج «جو سالیوان»، مدیر امنیتی اوبر را به علت دست داشتن در هک اخیر اعلام کرد. بر اساس اعلام سخنگوی اوبر، سه مدیری که اخیراً اخراج شده اند «پوجا آشوک» مدیر امور اداری سالیوان، «پریتوی رای» مهندس ارشد بخش امنیت و «جف جونز» کارمند بخش حفاظت فیزیکی بوده اند.

البته - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آشوک و جونز تا زمان انتقال سِمت شان به شخص جدید تا ماه دی الی بهمن همچنان در شرکت مشغول به کار خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
دارا خسرو - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شاهی مدیر ایرانی الاصل اوبر به طور جدی موضوع هک شدن اوبر را پیگیری می کند و البته موضوع سرقت اسرار تجاری توسط اوبر را نیز نفی می کند.

همچنین کمپانی وِیمو که از شرکت های تابعه آلفابت است و به توسعه خودروهای خودران می پردازد، اخیراً مسائل جدیدی را در مورد اوبر مطرح کرده؛ براساس شهادت یکی از شهود در دادگاه مشخص شده در زمان مدیر سابق اوبر، تراویس کلانیک، این شرکت واحد ویژه ای در تیم - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - امنیتی خود داشته که تلاش کرده اند کدهای برنامه نویسی و نیز اسرار تجاری را از سایر شرکت های رقیب از جمله وِیمو بدزدند.

البته در پی نفی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هر گونه سرقت اسرار تجاری توسط وکیل ارشد اوبر، دارا - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خسروشاهی، مدیر عامل این شرکت نیز اعلام کرده که درحال حاضر هیچ مدرکی دال بر فعالیت اوبر برای این فعالیت ها (سرقت اسرار تجاری) در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همایون نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وااای اللهی! مشتریای عزیزمون اینقدر راضی اند که خودمونم دلمون از خوشحالی بهشون میل میکنه! خدمات تعمیر مایکروفر فریجیدر FFMV1645TS از شرکت تعمیرچی در سراب، به جای خود مشتری و در منزلشون انجام شد و حالا مشتریامون واقعا به این خدمات راضی هستن که دیگه از این به بعد فقط با شرکت تعمیرچی کار میکنن! عالی نیست؟



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone