🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39859.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

قوانین جدید گوگل مانع جمع آوری اطلاعات غیر ضروری توسط اپ ها می شود

گوگل برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی کاربران اندروید، تصمیم دارد که از جمع آوری اطلاعات غیرضروری توسط اپلیکیشن ها جلوگیری به عمل آورد. به عبارت دقیق تر اپلیکیشن هایی که در گوگل پلی برای ...

گوگل برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی کاربران اندروید، تصمیم دارد که از جمع آوری اطلاعات غیرضروری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - توسط اپلیکیشن ها جلوگیری به عمل آورد. به عبارت دقیق تر اپلیکیشن هایی که در گوگل پلی برای نصب اطلاعات شخصی کاربر را می خواهند، از این پس باید به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - طور دقیق و شفاف توضیح بدهند که از این اطلاعات برای چه منظوری استفاده خواهند کرد.

تنها در این حالت است که کاربر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - می تواند دسترسی لازم به این اطلاعات را برای اپلیکیشن ها صادر کند. همچنین این قانون برای اپلیکیشن های خارج از پلی استور هم صدق می کند و در صورتی که رعایت نشود، کاربران پنجره پاپ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - آپی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - را مشاهده خواهند کرد که بابت جمع آوری اطلاعات توسط اپ بدون درخواست مجوز دسترسی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - به آنان هشدار می دهد.

گوگل به توسعه دهندگان اپلیکیشن ها ۶۰ روز فرصت داده که تغییرات لازم برای اجرای این قانون را در محصولات خود اعمال کنند، در غیر این صورت اپلیکیشن های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - آنان هنگام نصب با پیغام خطا ظاهر خواهد شد.

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل چند روز - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیش قانونی تصویب کرد که به موجب آن کلیه اپلیکیشن هایی که تبلیغات را به لاک اسکرین موبایل شما می آورند، تحریم و از پلی استور حذف شوند. هر چند هنوز اپلیکیشن های لاک اسکرین شخص ثالث مجوز نمایش تبلیغات را دارند.

با این قوانین جدید، گوگل امیدوار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - است که با کاستن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر گلپایگان استان اصفهان - از گردش اطلاعات شخصی در پلی استور بتواند مشکلاتی مثل سرقت هویت در اندروید را به حداقل میزان ممکن برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone