🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39860.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی جدید macOS باگ دسترسی ادمین را مجدداً فعال می کند

هفته پیش در دیجیاتو خواندید که به دلیل کشف یک باگ عجیب در سیستم عامل مک او اس های سیرا (macOS High Sierra) هر فردی می توانست در صورت دسترسی فیزیکی به مک، بدون نیاز ...

هفته پیش در دیجیاتو خواندید که به دلیل کشف یک باگ عجیب در سیستم عامل مک او اس های سیرا (macOS High Sierra) هر فردی می توانست در صورت دسترسی فیزیکی به مک، بدون نیاز به وارد کردن پسورد به عنوان ادمین وارد سیستم شود. اپل نیز به سرعت دست به کار شد و با انتشار یک پچ امنیتی مشکل را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حل کرد. ولی برخی از کاربرانی که به روز رسانی 10.13.1 مک او - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اس را نصب کرده - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اند، خبر از بازگشت این مشکل داده اند.

آن دسته از کاربران مک او اس های سیرا که ابتدا پچ امنیتی یاد شده را نصب کرده و سپس از نسخه 10.13.0 به نسخه 10.13.1 به روز رسانی کرده اند مجدداً با باگ مذکور مواجه شده اند.

دو نفر از کاربرانی که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دوباره با مشکل روبرو - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شده اند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تلاش کرده اند با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نصب دوباره پچ امنیتی مشکل را حل کنند. البته باگ مذکور باز هم رفع نشد، تا اینکه در نهایت پس از ریبوت سیستم، بالاخره اشکال حل شد. عجیب تر اینکه هیچ پیامی مبنی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر نیاز به ریبوت برای اعمال پچ پس از نصب، به کاربر نمایش داده نمی شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

با توجه به اینکه برخی از کاربران ممکن است برای ماه ها کامپیوتر خود را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ریبوت نکنند،  این مشکل ممکن است همین الان در مک بسیاری از کاربران وجود داشته باشد.

اگر شما نیز  پس از به روز رسانی به آخرین نسخه مک او اس های سیرا با این مشکل روبرو شده اید احتمالاً - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می توانید با نصب مجدد پچ و ری استارت مشکل را حل کنید. البته انتظار می رود اپل به زودی این مشکل را با ارائه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک پچ جدید حل نماید.

زمانی که اپل پچ امنیتی را منتشر نمود، از کاربران عذرخواهی کرد و اعلام - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمود از بروز چنین مشکلاتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پیشگیری می کند. ولی با توجه به اینکه باز هم این مشکل پیش آمده، شاید این کمپانی دوباره مجبور به عذر خواهی از کاربران خود شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone