🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39856.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

جوهر زنده، راه حل جدید دانشمندان برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوست

باکتری ها توانایی های مختلفی مانند تجزیه ترکیبات سمی و یا سنتز ویتامین ها را دارند؛ به همین دلیل همواره مورد توجه پژوهشگران هستند و هر از گاهی روش های جدیدی برای بهره برداری مفید ...

باکتری ها توانایی های مختلفی مانند تجزیه ترکیبات سمی و یا سنتز ویتامین ها را دارند؛ به همین دلیل همواره مورد توجه پژوهشگران هستند و هر از گاهی روش های جدیدی برای بهره برداری مفید از این میکروارگانیسم ها ابداع می شود.

در یکی از تازه ترین موارد، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دانشمندان دانشگاه ETH زوریخ جوهری را اختراع کرده اند که محتوی باکتری خاصی با نام «Pseudomonas putida» بوده و می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تواند پس از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قرارگیری روی بافت های آسیب دیده پوست، آنها را ترمیم کند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

محققان با ترکیب باکتری و مواد پلیمری جوهری با امکان پرینت توسط چاپگرهای 3D را به وجود آورده اند

ویژگی مورد بحث به دلیل تولید ماده خاصی تحت عنوان «سلولوز باکتری» توسط باکتری ها به وجود آمده که خاصیت ترمیم کنندگی داشته، و می تواند زخم ها را بهبود دهد. البته پیش از این نیز - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از ماده مذکور برای درمان آسیب های پوستی استفاده می شد اما در روش های موجود، سلولوز مورد نیاز روی ورقه های مخصوصی رشد می یابد که استفاده از آنها تنها روی بخش های صاف پوست بدن تأثیرگذار خواهد بود.

اما در متد جدید، محققان با ترکیب باکتری ها و مواد پلیمری ویژه، جوهری را به وجود آورده اند که امکان پرینت آن با چاپگرهای سه بعدی وجود داشته و می توان آن را به شکل های مختلف و ویژه ای (مانند صورت انسان) درآورد.

گفتنی است بر اساس اظهارات پژوهشگران، در صورت استفاده از انواع مختلف باکتری های مفید، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاربردهای دیگری نیز برای روش جدید وجود خواهد داشت که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از آن جمله می توان به امکان پاکسازی آلودگی های زیست محیطی و تولید انرژی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone