🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39853.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گوگل در مورد ما چه اطلاعاتی دارد و چگونه آن ها را مدیریت کنیم؟

گوگل در مورد ما خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنیم می داند. البته دسترسی به این اطلاعات شخصی به هیچ عنوان بی مورد صورت نمی گیرد. بلکه شرکت اهل مانتین ویو این اطلاعات ...

گوگل در مورد ما خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کنیم می داند. البته دسترسی به این اطلاعات شخصی به هیچ عنوان بی مورد صورت نمی گیرد. بلکه شرکت اهل مانتین ویو این اطلاعات را از کاربرانش جمع آوری می کند تا کیفیت خدماتش را ارتقا دهد.

برای دریافت این اطلاعات، گوگل عموما از طریق محصولاتش اقدام می کند. تنها کافیست یک بار از جیمیل، موتور جستجو یا حتی موبایل های اندرویدی استفاده کنید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تا گوگل فرآیند جمع آوری اطلاعات از شما را آغاز کند.

اما سوال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینجاست که واقعا گوگل در مورد ما چه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می داند؟ البته گوگل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این کار را اصلا به صورت مخفیانه انجام نمی دهد. بلکه کاملا مشخص است که این شرکت از ما چه می داند. کافیست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سری به بخش «Privacy Policy» حساب گوگل تان بزنید تا به شفافی کریستال، این اطلاعات جمع آوری شده را مشاهده کنید.

با این حال، شاید غافلگیر شوید وقتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بفهمید گوگل تا چه اندازه در مورد شما می داند. اطلاعاتی که گوگل در حال حاضر از تمام کاربرانش جمع آوری کرده عبارت است از:

  • نام، جنسیت و تاریخ تولد
  • شماره موبایل شخصی
  • آخرین جستجوها در گوگل
  • تمام وبسایت های مراجعه شده
  • آخرین باری که چراغ اتاق - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواب تان را روشن کردید
  • مکان هایی که طی چند سال اخیر در آن ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حضور داشتید
  • غذا، ورزش، بازی و حتی آهنگ های مورد علاقه تان
  • محل کار و سکونت
  • ویدیوهای مشاهده شده در یوتوب
  • تمام دفعاتی که با دستیار گوگل در تعامل بوده اید (جالب است بدانید که صدای تان هم طی ارسال فرمان های صوتی ضبط می شود)

البته با کمی جستجوی بیشتر، تازه می فهمید که حجم اطلاعات جمع آوری شده توسط گوگل، خیلی بزرگ تر و پر جزئیات تر از چیزی است که فکرش را می کنید. آن وقت متوجه می شوید که گوگل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شما را حتی از خودتان هم بهتر می شناسد. ترسناک است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نه؟

اما چطور می توان دسترسی گوگل به اطلاعات شخصی را محدود - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد؟ هدف به تحریر درآمدن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این متن نیز همین است. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پس با دیجیاتو در ادامه این مطلب همراه باشید تا از نحوه محدود کردن دسترسی های گوگل با خبر شوید.

چطور بفهمیم گوگل از علایق ما چه می داند؟

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پیش از هر کاری، - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وارد حساب کاربری گوگل تان شوید. سپس روی این لینک کلیک کنید تا وارد تنظیمات مدیریت تبلیغات شوید. با ورود به این صفحه، گوگل از موضوعاتی که فکر می کند شما به آن ها علاقه دارید، پرده بر می دارد و لیست کامل شان را در اختیارتان می گذارد.

علاوه بر این، اگر به پایین صفحه بروید جنسیت، سن و تبلیغاتی که بلاک کرده اید را خواهید دید. با این حال، محدود کردن این سیستم اصلا کار پیچیده ای نیست. تنها کافیست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کلید مقابل «Ads Personalization» را خاموش کنید تا گوگل دیگر علایق شما را تحت نظر نگیرد.

چطور از نقاطی که گوگل ما را در آن ها شناسایی کرده با خبر شویم؟

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

همانطور که پیش تر هم گفتیم، گوگل کاملا به موقعیت جغرافیایی تان - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - واقف است و در هر لحظه شما را دنبال می کند. با این حال اگر می خواهید بدانید که گوگل دقیقا در چه تاریخی محل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حضور شما را شناسایی کرده کافیست از طریق این لینک، سری به صفحه «Google's Location History» بزنید.

البته محدود کردن این دسترسی گوگل - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیز کار چندان سختی نیست. کافیست از طریق - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آیکون چرخ دنده وارد تنظیمات Google's Location History شوید و با انتخاب گزینه «Pause Location History»، ردیابی گوگل را متوقف کنید.

چگونه لیست فعالیت های ثبت شده توسط گوگل را مشاهده کنیم ؟

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گوگل تقریبا تمام فعالیت های روزمره ما را زیر نظر دارد؛ از یک درخواست - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صوتی از دستیار هوشمند این شرکت گرفته تا سایت هایی که در طول روز به آن ها مراجعه می کنیم. حتی اگر از گوگل هوم بخواهید - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که چراغ اتاقتان را خاموش کند، باز هم زیر نظر خواهید بود و این دستور با تمام جزئیاتش توسط گوگل ثبت و ضبط می شود.

تمامی این اطلاعات و فعالیت های ثبت شده نیز در صفحه «Google My Activity» قابل مشاهده هستند. تنها کافیست به این صفحه بروید تا گوگل، تاریخچه ای از تمام فعالیت هایی که تا حالا داشته اید را در اختیارتان قرار دهد.

با این حال می توان دسترسی گوگل به فعالیت های روزانه را نیز محدود کرد. برای دست یافتن به این موضوع، ابتدا باید به صفحه «Google Web & Activity Page» بروید. در صفحه مذکور، شش بخش مختلف قرار دارد که هر یک متعلق به دسترسی خاصی هستند.

برای هر یک از این بخش ها یک کلید نیز در نظر گرفته شده که با خاموش شدن آن ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دسترسی گوگل به فعالیت های کاربر محدود می شود. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در صورتی که به هیچ وجه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - علاقه ای به زیر نظر گرفته شدن ندارید، می توانید با خاموش کردن تمام کلیدها خود را از چشمان تیز بین اهالی مانتین ویو - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دور نگه دارید.

به لیست فعالیت های انجام شده در یوتوب چطور دست پیدا کنیم؟

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر تمام این ها، گوگل فعالیت یوتوب کاربران را نیز زیر نظر دارد و در هر لحظه لیستی از جستجوها و ویدیوهای تماشا شده را در دیتابیس غول پیکر خود ذخیره می کند. برای دسترسی به لیست جستجوها در یوتوب و ویدیوهای تماشا شده کافیست به صفحه آن ها مراجعه کنید.

فراموش نکنید، گوگل جاسوس نیست

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

این موضوع مهمی است. نباید فکر کنیم که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گوگل قصد جاسوسی از ما را دارد. چرا که اهالی مانتین ویو، هیچگاه به صورت مخفیانه اطلاعات کاربرانشان را جمع آوری نمی کنند و برای حریم خصوصی ما احترام زیادی قائل هستند.

در صفحه حریم خصوصی حساب های کاربری گوگل نیز به این موضوع اشاره - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شده. کافیست یکبار کامل آن را مرور کنید تا بفهمید که گوگل دقیقا به چه اطلاعاتی دسترسی دارد.

ذخیره - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تمام این اطلاعات نیز تنها به منظور یک هدف بزرگ صورت می گیرد؛ ارتقا سطح کیفی خدمات. خوشبختانه جای اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس گوگل نیز کاملا امن است و به هیچ عنوان نباید نگران بود.

با این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حال، اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به زیر نظر گرفته شدن ندارید، می توانید از راهکارهایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم استفاده کنید و دسترسی گوگل را به اطلاعات شخصی خود محدود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone