🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39852.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

با بسته Vision Kit گوگل هوش مصنوعی را به خانه بیاورید

اگر می خواهید اولین فردی در محله تان باشید که خانه خود را به هوش مصنوعی مجهز کرده، گوگل به کمکتان آمده و هرآنچه نیاز دارید را در بسته ای 45 دلاری فراهم ساخته که ...

اگر می خواهید اولین فردی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در محله تان باشید که خانه خود را به هوش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مصنوعی مجهز کرده، گوگل به کمکتان آمده و هرآنچه نیاز دارید را در بسته ای 45 دلاری فراهم ساخته که با کمی صبر و حوصله می توانید آن را سرهم کنید.

این مجموعه شامل یک کیت مقوایی عجیب و غریب است که گوگل دیروز آن را معرفی کرده. از قرار معلوم گوگل علاقه زیادی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به گجت های مقوایی دارد و چند سال قبل هم اولین هدست واقعیت مجازی را به همین صورت عرضه کرد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این بار، محصول دورگه مقوایی/الکترونیکی گوگل با بهره گیری از یک دوربین و هوش مصنوعی، می تواند موارد مفیدی را بیاموزد. مثلاً حیوانات خانگی شما، انواع گیاهان یا گونه های جانوری را از یکدیگر تشخیص دهد. همچنین زمان حضور خودروی شما در پارکینگ روبروی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - منزل را متوجه می شود.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در واقع این بسته هوشمند می تواند به دستیار امنیتی شما بدل شود، یعنی نظارت بر انواع جانداران داخل منزل از قبیل آدم، سگ یا گربه را میسر سازد. یادگیری ژرف (یادگیری - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر اساس آموزه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های قبلی) نقش مهمی در این دستگاه دارد و ترکیب آن با بینایی ماشین، می تواند قابلیت های بی شماری را در اختیار آن قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

نام این دستگاه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - «کیت بینایی AIY گوگل» است و نه برای مصرف کنندگان نهایی، بلکه برای افرادی تهیه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده که علاقه زیادی به انجام دادن کارها با دست خودشان دارند و کمی هم از الکترونیک سر در می آورند. البته پس از سرهم کردن قطعات تازه کار اصلی آغاز می - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شود و باید - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با بورد پردازنده رزبری پای هم کار کنید تا سیستم را راه اندازی نمایید. به هر حال با پرداخت 45 یا 60 دلار (بسته به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پکیج انتخابی) می توانید تا مدت ها خودتان را سرگرم کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone