🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39854.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دوربین DxO One برای موبایل های اندرویدی معرفی شد

کمپانی DxO دو سال قبل دوربینی به نام DxO One را به عنوان یک ماژول عکسبرداری برای آیفون عرضه کرد. این کمپانی مدتی قبل از قصد خود برای عرضه مدل سازگار با اندروید این دوربین خبر ...

کمپانی DxO دو سال قبل دوربینی به نام DxO One را به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عنوان یک ماژول عکسبرداری برای آیفون - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عرضه کرد. این کمپانی مدتی قبل از قصد خود برای عرضه مدل سازگار با اندروید این دوربین خبر داده و حالا به آن جامه عمل پوشانده است.

این ماژول تقریبا با تمام موبایل های اندرویدی مجهز به پورت USB-C سازگار بوده و توانایی تطبیق پذیری بالایی دارد.تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقیDxO One با برخوداری از یک سنسور 1 اینچی 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 نوید ثبت تصاویری را می دهد - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که یک سر و گردن بالاتر از نمونه های ثبت شده توسط اسمارت فون ها قرار می گیرند.

این دوربین - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کوچک تنها 108 گرم وزن داشته و در شرایط کم نور نیز توانایی ثبت تصاویر با کیفیتی را دارد. DxO مدعی شده که دوربین مذکور با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک بار شارژ توانایی ثبت 200 تصویر را دارد. تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

قیمت این گجت مشابه نسخه iOS آن 499 دلار است اما اگر از همین حالا آن را سفارش دهید، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یک قاب مقاوم در برابر آب و نرم افزار ویرایش تصویر DxO PhotoLab نیز به صورت رایگان برای شما ارسال می شود. این در حالی است که تهیه قاب و نرم افزار مذکور در حالت عادی به ترتیب 59 دلار و 199 دلار خرج روی دست شما می گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone