🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15316.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از نسل جدید کارت‌های گرافیک ورک‌استیشن خود با معماری Ampere رونمایی کرد

انویدیا در کنفرانس «GTC 2021» از نسل جدید کارت‌های گرافیک حرفه‌ای خود مبتی بر معماری Ampere رونمایی کرد. این کارت‌های گرافیک که برای ورک‌استیشن‌ها طراحی شده‌اند، در فعالیت‌های سنگین برای مدت زمان طولانی پایداری بالایی ...

انویدیا در کنفرانس «GTC 2021» از نسل جدید کارت‌های گرافیک حرفه‌ای خود مبتی بر معماری Ampere رونمایی کرد. این کارت‌های گرافیک که برای ورک‌استیشن‌ها طراحی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - شده‌اند، در فعالیت‌های سنگین برای مدت زمان طولانی پایداری بالایی دارند.

انویدیا برای دسکتاپ‌ها کارت‌های گرافیک RTX A5000 و RTX A4000 را معرفی کرده که به ترتیب به ۸۱۹۲ و ۶۱۴۴ هسته کودا مجهز شده‌اند. این محصولات از ۲۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 بهره می‌برند، البته - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - اگر این میزان برای شما کافی نبود، می‌توانید با اتصال دو کارت گرافیک از طریق NVLINK به ۴۸ گیگابایت حافظه دسترسی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - داشته باشید.

کارت گرافیک RTX A5000 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - پردازشگر گرافیکی GA102 و ۶۴ هسته تنسور بهره می‌برد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - و دارای رابط ۳۸۴ بیتی است. انویدیا برای این محصول با توان طراحی حرارتی ۲۳۰ وات یک سیستم خنک‌کننده فن فعال درنظر گرفته. قدرت این سخت افزار در FP32 به ۲۷.۸ ترافلاپس می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس

کارت گرافیک RTX A4000 با پردازشگر گرافیکی GA106 دارای ۴۸ هسته تنسور - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - رابط ۲۵۶ بیتی است. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - این محصول با توان طراحی حرارتی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - ۱۴۰ واتی و سیستم خنک‌کننده فن فعال در FP32 توان گرافیکی برابر ۱۹.۲ ترافلاپس دارد.

در حالی که از نظر فنی کارت گرافیک RTX 3090 - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - در مقایسه با دو محصول جدید انویدیا سرعت بالاتری دارد، این محصولات به گونه‌ای برای ورک‌استیشن‌ها طراحی شده‌اند که در هنگام انجام فعالیت‌های سنگین و طولانی، پایداری بالاتری داشته باشند.

انویدیا در کنار دسکتاپ‌ها، لپ‌تاپ‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - ورک‌استیشن را هم مدنظر قرار داده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - و از کارت‌های مختلفی از A2000 گرفته تا A5000 برای آن‌ها رونمایی کرده. این محصولات از جدیدترین فناوری بهینه‌سازی Max-Q این - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - کمپانی بهره می‌برند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس

RTX A2000 به عنوان کارت گرافیک پایه با پردازشگر گرافیکی GA106 توسعه پیدا کرده و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - ۱۲ میلیارد ترانزیستور دارد. این محصول با هسته‌های تنسور بالا، در FP32 قدرتی برابر ۹.۳ ترافلاپس دارد. توان طراحی حرارتی آن از ۳۵ تا ۹۵ وات است و از ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 به همراه رابط ۱۲۸ بیتی بهره می‌برد.

دسکتاپ‌های مجهز به کارت‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر لارستان استان فارس - گرافیک ورک‌استیشن جدید در ماه جاری میلادی از راه می‌رسند، اما خریداران برای دسترسی به لپ‌تاپ‌های مجهز به آن‌ها باید تا اواخر سه ماهه دوم ۲۰۲۱ صبر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلقار نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام میتونم یه سوال بپرسم طرفای شهید بهشتی لار لارستان اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در شهید بهشتی لار شهر لارستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone