تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38965.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

صدها اپلیکیشن موبایل در حال شنود مخفیانه از کاربران هستند

اپلیکیشن های کودکانه ای مانند «Honey Quest» و «Beer Pong» در نگاه اول بسیار لطیف و جالب به نظر می رسند با این حال گزارش نیویورک تایمز نشان می دهد که توسعه دهندگان زیر این ...

اپلیکیشن های کودکانه ای مانند «Honey Quest» - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - و «Beer Pong» در نگاه اول بسیار لطیف و جالب به نظر می رسند با این حال گزارش نیویورک تایمز نشان می دهد که توسعه دهندگان زیر این پوسته زیبا سرگرم جاسوسی از کاربران هستند.

بر اساس تحقیقات این نشریه آمریکایی بیش از 250 بازی از جمله برنامه های مناسب کودکان از نرم افزارهای شنود صدا برای رهگیری علایق کاربران در تماشای برنامه ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می کنند.

تحقیقات این روزنامه بر نسخه های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - اندروید متمرکز بوده اما برخی از این برنامه ها در اپ استور نیز ارائه شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - اند.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندراننرم افزار شنود مذکور توسط استارتاپی به نام «آلفونسو» توسعه داده شده و از طریق میکروفون موبایل و تبلت سیگنال های صوتی را از برنامه ها دریافت می کند.

این داده ها سپس به اپلیکیشن «Shazam» منتقل می شوند که برنامه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - ها را از روی صدا شناسایی می کند. در ادامه کمپانی توسعه دهنده نرم افزار جاسوسی داده های به دست آمده را به کمپانی های تبلیغاتی مختلف می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - فروشد.

این برنامه ها حین نصب باید اجازه استفاده از میکروفون را از کاربر دریافت کنند، با این حال اغلب از متون مبهم و نامفهوم استفاده می کنند.تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران«اشیش چوردیا»، مدیرعامل کمپانی آلفونسو درباره استفاده اپلیکیشن ها از نرم افزار شنود این کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - می گوید:

کاربران با آگاهی کامل این اجازه را به برنامه می دهند و هر زمان که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - بخواهند می توانند از آن صرف نظر کنند.

با این حال یکی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - از متخصصان امنیت حریم خصوصی به نام «جاستین بروکمن» در گفتگو با نیویورک تایمز تاکید است که این اپلیکیشن ها از جملات مبهمی مانند «اجازه دسترسی به میکروفون به منظور تبلیغات» استفاده می کنند و کاربر با خواندن آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - متوجه نمی شود که این برنامه تمام وقت سرگرم شنود است.

نیویورک تایمز در گزارش خود به حدود 250 بازی اشاره کرده اما آلفونسو تاکید می کند که این نرم افزار تقریبا در 1000 اپلیکیشن به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - کار رفته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مازندران استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone