🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21014.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

جیلبریک گران‌ترین محصول تولیدی اپل؛ تیم «Checkra1n» موفق به هک مک پرو شد

تا به امروز تنها شاهد جیلبریک آیفون و آیپد بودیم، اما به تازگی تیم «Checkra1n» موفق به جیلبریک گران‌ترین دستگاه اپل یعنی مک پرو شده. یکی از دلایل اهمیت بالای این کار، وجود تراشه امنیتی ...

تا به امروز تنها شاهد جیلبریک آیفون و آیپد بودیم، اما به تازگی تیم «Checkra1n» موفق به جیلبریک گران‌ترین دستگاه اپل یعنی مک پرو شده. یکی از دلایل اهمیت بالای این کار، وجود تراشه امنیتی T2 در کامپیوتر اپل است.

این خبر ابتدا توسط یکی از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - اعضای این تیم، «ریک مارک» توییت شد و سپس «لوکا تودسکو» آن را ریتوییت کرد. در این توییت به جیلبریک مک پرو توسط کد مخرب یا اکسپلویت Checkm8 با استفاده از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - مک بوک پرو اشاره شده. اپل برای حفظ امنیت گران‌ترین کامپیوتر تولیدی خود از تراشه امنیتی T2 استفاده کرده که از تاچ آیدی، حافظه SSD، بوت امن و ویژگی‌های دیگر حفاظت می‌کند.

بر اساس اعلام اپل، تراشه T2 وظیفه مدیریت و کنترل سیستم مدیریت کنترلر، پردازشگر سیگنال تصویر و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - از همه مهم‌تر کنترلر SSD را برعهده دارد. با توجه به این موضوع، هک چنین سیستمی یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود، البته باید گفت چنین کاری امنیت کاربران را به خطر می‌اندازد. جیلبریک مک پرو مزیت چندانی برای کاربران عادی ندارد، چرا که این محصول حتی مانند لپ‌تاپ مک بوک پرو تاچ بار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - ندارد که بتوانید به کارایی بیشتری توسط آن دست پیدا کنید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان

تیم Checra1n تبدیل به اولین گروهی شده که توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند و گران‌ترین جیلبریک را تا به امروز انجام دهد. توسعه‌دهندگان می‌توانند از جیلبریک این کامپیوتر به چندین مزیت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - دست پیدا کنند، البته باید دید آن‌ها بدنبال تغییر در کدام ویژگی این محصول گران‌قیمت و قدرتمند هستند.

با توجه به اینکه چنین موضوعی در توییتر اعلام شده و در حد یک خبر است، انتظار نداریم ابزاری که توانسته مک پرو را جیلبریک کند برای عموم افراد عرضه شود. با این وجود هک گران‌ترین محصول تولیدی اپل تنها توسط یک کد مخرب Checkm8، بسیار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اصفهان استان اصفهان - جذاب است و شاید تیم Checkra1n در آینده تصمیم به عرضه ابزار مورد استفاده خود بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone